Ξεκινάμε το Joking και το κάνουμε σωστά – Γιατί θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι!

2 Posted by - May 27, 2015 - Running

Το καλοκαίρι είναι η καλύτερη εποχή του χρόνου για πολλές δραστηριότητες, ιδίως το τρέξιμο. Είναι η επιλογή πολλών ανθρώπων που ζουν στην πόλη και εργάζονται τόσο, όσο να μην έχουν την ευκαιρία για πιο συγκεκριμένη προπόνηση.

Τα πλεονεκτήματα, ακόμα και ενός αργού τρεξίματος είναι πολλά. Το βασικότερο είναι, ότι προοδευτικά φτιάχνουμε την φυσική μας κατάσταση, ενεργοποιούμε τον μεταβολισμό μας, ενώ αν έχουμε διάρκεια σε αυτό στοχεύουμε και στην καύση λίπους.

1. Φόρεσε τα αθλητικά σου και ξεκίνα
Σήμερα οι άνθρωποι προσπαθούν να μειώσουν τις δαπάνες τους με κάθε δυνατό τρόπο. Το τρέξιμο είναι ό, τι πιο ανέξοδο και μπορεί να σου δώσει όλα όσα χρειάζεσαι για μια καλή φυσική κατάσταση. Το μόνο κόστος που θα πρέπει να αξιολογήσεις είναι στην επιλογή των παπουτσιών σου. Είναι πολύ βασικό να μην επιβαρύνεις τα πόδια σου, να μην υποφέρεις από την αίσθηση βάρους και να μην πονάς όταν ολοκληρώσεις την άσκηση σου.

2. Σωστή προθέρμανση
Κάθε δρομέας, ειδικά οι αρχάριοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι όλες οι σωματικές δραστηριότητες χωρίς σωστή προθέρμανση μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς.
Αν θέλεις να έχεις εξέλιξη στο τρέξιμο σου, θα πρέπει να δίνεις χρόνο για ένα καλό ζέσταμα.

3. Άκουσε το σώμα σου
Μερικές φορές η χαρά μας για οποιαδήποτε δραστηριότητα κάνουμε, μπορεί να αντικατασταθεί από αρνητικά συναισθήματα. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να ακούμε το σώμα μας. Να καταλαβαίνουμε πόσο αντέχουμε και να σταματάμε σε περίπτωση δυσφορίας. Όσο περισσότερο χρόνο δώσεις στο σώμα σου να εξοικειωθεί με την νέα σου δραστηριότητα, τόσο μεγάλη θα είναι και η επιτυχία σου στην συνέχεια. Ξεκίνα με χαμηλό ρυθμό και λίγο χρόνο. Σε κάθε σου προπόνηση, βάλε και κάτι παραπάνω. Σταδιακά όλα θα γίνουν πιο εύκολα.
4. Δύναμη της θέλησης
Όλοι χρειαζόμαστε ένα κίνητρο για να κάνουμε το βήμα παραπάνω. Σε όποιο επίπεδο και αν βρισκόμαστε, η έμπνευση είναι ένας βασικός παράγοντας για να συνεχίζουμε με ρυθμό και πείσμα ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Πριν πας για τρέξιμο το πρωί, άκουσε το αγαπημένο σου τραγούδι, δες motivation clips και κάνε την προπόνηση σου ακόμα πιο διασκεδαστική.

5. Να αποφεύγεις να μιλάς όταν τρέχεις
Όταν μιλάμε κατά τη διάρκεια του τζόκινγκ, κρατάμε την αναπνοή μας και τα επίπεδα οξυγόνου στους μυς είναι χαμηλά. Προσπάθησε να απολαύσεις την διαδρομή σου, να έχεις συγκέντρωση, να παίρνεις σωστές ανάσες και αν θέλεις παρέα, φτιάξε το αγαπημένο σου playlist και φτιάξε τις εικόνες που σου δημιουργεί η μουσική σου.

 

No comments

Leave a reply