5 tips για να τρως ζάχαρη και να μην παχαίνεις!

60 Posted by - May 18, 2017 - Nutrition

Ένα ωραίο γλυκό μετά από κάθε γεύμα, σίγουρα δεν θα σε βοηθήσει να χάσεις κιλά, ωστόσο πως θα σου φαινόταν  να καταφέρεις να χάσεις βάρος χωρίς να αποκλείσεις τη ζάχαρη απο την διατροφή σου;

Το πως η ζάχαρη γίνεται “εχθρός” ή “φίλος” σου έχει να κάνει με το πότε επιλέγεις να την καταναλώσεις και τον τρόπο που την συνδυάζεις. Για να μην παίρνεις βάρος αλλά και να μην στερείσαι τα αγαπημένα σου γλυκά, αρκεί να ακολουθήσεις αυτές τις 5 συμβουλές:

1. Προτίμησε προϊόντα με φυσικά σάκχαρα: Ένα φρούτο, όπως η μπανάνα που περιέχει ζάχαρη, έχει πολλά θρεπτικά συστατικά κι έχει λιγότερες θερμίδες. Έτσι είναι καλύτερα να προτιμήσεις ένα φρούτο από ένα ντόνατς.

2. Να καταναλώνεις τη ζάχαρη μαζί με φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και καλά λιπαρά: Αυτά τα τρία συστατικά μειώνουν την απορρόφηση της ζάχαρης από τον οργανισμό κι έτσι δεν σε αφήνουν να… πεινάς μισή ώρα μετά το φαγητό!

3. Να τρως ζάχαρη λίγο πριν ή λίγο μετά το γυμναστήριο: Η γυμναστική μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό σου να απαλλαχθεί από την υπερβολική ζάχαρη για αυτό εκμεταλλεύσου το και φάε το γλυκό πριν πας γυμναστήριο!

4. Μην βάζεις ζάχαρη στον καφέ: Είναι δύσκολο αλλά δυστυχώς ο καφές με τη ζάχαρη δεν αποτελούν καλό συνδυασμό. Η καφεΐνη εμποδίζει τον οργανισμό σου να επεξεργαστεί την ζάχαρη με αποτέλεσμα να παίρνεις κιλά πιο εύκολα.

5. Πες ‘ναι’ στην κανέλα: Αν βάζεις κανέλα στα τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη αλλά και γενικά στα φαγητά που μαγειρεύεις θα μειώσουν την ποσότητα σακχάρων στο αίμα σου με αποτέλεσμα να χάσεις βάρος πιο εύκολα!

No comments

Leave a reply