Day 41: Μυϊκές διατάσεις, τα μέγιστα οφέλη για το σώμα με κυριότερο όλων την αποφυγή μυικών τραυματισμών και την βελτίωση της κινητικότητας

3 Posted by - October 25, 2017 - Andriani's Fit & Wellness Diary

Στα αγγλικά οι διατάσεις ονομάζονται Stetching και η ακριβής μετάφραση του στα Ελληνικά είναι το τέντωμα! Οι διατάσεις είναι ασκήσεις που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την ανάπτυξη της μυϊκής ευλυγισίας, της ελαστικότητας καθώς και της αρθρικής ευκαμψίας.

Οι διατατικές ασκήσεις κάμπτουν, τεντώνουν, μακραίνουν, επεκτείνουν τους μύες και τις αρθρώσεις σε όλο το εύρος της κίνησής τους.

Σε τι μας ωφελούν οι διατάσεις

  1. Χαλαρώνουν τους μύες που βρίσκονται σε ένταση λόγω προπόνησης ή άγχους και μας ανακουφίζουν από τον μυϊκό πόνο
  2. Προλαμβάνουν τους τραυματισμούς
  3. Αυξάνουν προοδευτικά την ελαστικότητα, την ευλυγισία και την ευκαμψία των αρθρώσεων
  4. Μπορούν να βελτιώσουν τις επιδόσεις σε αθλήματα, αλλά και στην προπόνηση, αυξάνοντας την οξυγόνωση των μυών, την αντοχή στην κόπωση και τον νευρομυϊκό συντονισμό.
  5. Βοηθούν στην απομάκρυνση των καματογόνων ουσιών από τον μυ (ΓΑΛΑΚΤΙΚΟ ΟΞΥ) , που ευθύνονται για την κόπωση και την μείωση της απόδοσης του.
  6. Μην ξεχνάς πως οι διατάσεις χρησιμοποιούνται και για ψυχική ευεξία (βλ. Yoga)

 

Πώς γίνονται

Είναι σημαντικό να κάνετε τις διατάσεις σας ήρεμα, ελεγχόμενα και χωρίς βιασύνη. Προσπαθήστε να αποφύγετε τον πόνο. Η διάταση δεν πρέπει να πονάει ούτε να σας ζορίζει. Σταματήστε την στιγμή που θα νιώσετε ένα ελαφρύ τράβηγμα. Οι διατάσεις που είναι δύσκολες και φέρνουν τις αρθρώσεις σε πολύ ακραίες θέσεις πρέπει να αποφεύγονται! Ιδιαίτερη σημασία έχει η ΑΝΑΠΝΟΗ! Αναπνέετε ελεύθερα και μην κρατάτε την αναπνοή σας, την στιγμή που η μυϊκή ομάδα τεντώνεται εκπνεύστε και συγκεντρωθείτε στο σημείο που διατείνεται!

22831114_10159516406040593_852922097_o

22831249_10159516405945593_1155442552_o

22812914_10159516405875593_1350899327_o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22878981_10159516405730593_630884955_o

22810511_10159516406020593_441049654_o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο χρόνος που χρειάζεται να αφιερωθεί στις διατάσεις εξαρτάται από την εστίαση, τους στόχους, την διάρκεια, την επιβάρυνση της προπόνησης και από το είδος της αθλητικής δραστηριότητας!

 

Να θυμάσαι πως τα οφέλη των διατάσεων δεν περιορίζονται μόνο στις αθλητικές δραστηριότητες αλλά και στις καθημερινές απλές δραστηριότητες!

Εννοείται, πως η άνιση ανάπτυξη διαφόρων μυών του σώματος και η έλλειψη ευκαμψίας μπορούν να συντελέσουν στην υιοθέτηση μιας κακής στάσης σώματος, το κλειδί όμως για μια υγιή- φυσική στάση του σώματος είναι η ισορροπία μεταξύ της δύναμης και της ευλυγισίας- ελαστικότητας των ανταγωνιστών μυών. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από τις διατατικές ασκήσεις!

Ευχαριστώ θερμά το τμήμα pilates

Place :

Jump & Jive – Athens Swing & Roll Team
Zan Moreas 1, Koukaki, 11741, Athens
email : jump8jive@gmail.com
web: newton.edu.gr
+30 215 5509 747

 

Μore info here : https://www.facebook.com/JumpJiveAthensSwingTeam/

Με αγάπη
Α.

11242036_10155613798710593_1504680674_o-300x199PersonalTrainer / Απόφοιτος Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών

Fitness Editor/ Wellness Expert
ksiarchou.andriani@gmail.com

Instagram : https://www.instagram.com/fitandwellness_/

No comments

Leave a reply