Kick Boxing: Η προπόνηση του Καλοκαιριού με την υπογραφή του “Professor”

9 Posted by - July 6, 2015 - Kick Boxing

Το καλοκαίρι έφτασε και οι περισσότερες σχολές kickboxing θα μείνουν κλειστές για τον Αύγουστο.
Τι θα κάνεις όμως εσύ; Θα μείνεις ένα μήνα απροπόνητος;
Θα πρέπει να διατηρήσεις την φυσική σου κατάσταση σε καλό επίπεδο, έτσι ώστε τον Σεπτέμβρη να μην αρχίσεις πάλι από την αρχή!

Αν εισαι από αυτούς που στις διακοπές είναι απο το πρωί μέχρι το βράδυ στην παραλία, εδώ θα βρεις ένα μικρό πρόγραμμα που θα σε βοηθήσει να διατηρηθείς και να γυμναστείς τις μέρες των διακοπών σου!

- Ζέσταμα. Τρέξιμο στην άκρη της ακτής. Εκεί που σκάει το κύμα (!) για 10-15 λεπτά.

- Push ups στην άκρη της παραλίας με το κεφάλι να κοιτάει προς την παραλία (θετική κλίση). Κάνουμε 2 σετ απο10 επαναλήψεις

- Push ups με το κεφάλι να κοιτάει στην θάλασσα (αρνητική κλίση). Κάνουμε 2 σετ απο 10 επαναλήψεις

- Ψάχνεις και βρίσκεις την βαρύτερη πέτρα που υπάρχει στην παραλία και μπορείς να τη σηκώσεις. Την παίρνεις αγκαλιά σαν μωρό και κάνεις τα γνωστά σου καθίσματα.  Κάνουμε 2 σετ απο 20 επαναλήψεις

- Με την πέτρα πάλι και αγκαλιά κάνεις προβολές. Κάνουμε 3 σετ απο 10 προβολές

- Στη συνέχεια μπαίνεις μέσα στη θάλασσα με το νερό μέχρι τον γοφό σου και επιχειρείς κλοτσιές. Πρώτα 20 Low kicks το κάθε πόδι, μετά 20 Middle kicks το κάθε πόδι και στο τέλος 20 High kicks το κάθε πόδι .

- Σκιαμαχία μέσα στο νερό 2 λεπτά. Το νερό να φτάνει μέχρι το στήθος.

- Ολοκλήρωσε την προπόνηση με 15 Βurpees

Μερικά tips:
- Όλα τα παραπάνω ισχύουν σε παραλία με άμμο!
- Η καλύτερη ώρα για προπόνηση είναι νωρίς το πρωί πριν αρχίσει να “καίει” ο ήλιος.
- Παρόλα αυτά, στην περίπτωση που έχεις καθίσει αρκετές ώρες στον ήλιο και θέλεις να προπονηθείς απόγευμα, να έχεις προσέξει ιδιαίτερα την ενυδάτωση σου όλες αυτές τις ώρες.
Σε καμία περίπτωση δεν κάνουμε προπόνηση σε δυνατό ήλιο!
- Προσπάθησε να έχεις παρέα ώστε να έχεις ανταγωνισμό και έξτρα κίνητρο.
- Τα push ups σου να είναι σε γροθιές, στην άμμο. Σκληραίνουν εξαιρετικά τα χέρια και η γροθιά σου θα γίνει πιο σκληρή.
- Ακολούθησε το πρόγραμμα 2-3 φορές τη εβδομάδα και θα δεις πως η προπόνηση στην παραλία είναι κάτι μοναδικό!

Αλέξανδρος Χατζηχρόνογλου

__________Professional kickboxer
alexandros-ch@hotmail.com
FΒ: alextheprofessor

No comments

Leave a reply