Έχεις 5 τρόπoυς να παραμείνεις σε εγρήγορση και να αποκτήσεις το σώμα που θέλεις

46 Posted by - June 29, 2018 - Motivation

Όπως όταν θέλεις να χάσεις κιλά, ακολουθείς ένα πρόγραμμα διατροφής, έτσι για να φτιάξεις ένα καλλίγραμμο, δυνατό σώμα, θα πρέπει να μπεις σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Όλα θέλουν τη ρουτίνα τους.
Το θέμα είναι πως θα μπω σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής; Πως θα κάνω την άσκηση ρουτίνα; Ποια είναι τα κίνητρα μου, ο στόχος;
Κάνε εύκολη τη ζωή σου και διασκεδαστική την καθημερινότητα σου. Φτιάξε το πρόγραμμα όπως ακριβώς το θέλεις εσύ, ακολούθησε το και νιώσε περηφάνια για τον στόχο που αρχίζει να επιτυγχάνεται.

1. Άλλαξε την εικόνα
Τα περισσότερα πράγματα εξαρτώνται από την ψυχολογία μας. Κάθε τι που κάνουμε καθημερινά, γίνεται καλύτερο ή χειρότερο αναλόγως με την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση της γυμναστικής. Κάποιες φορές, μας καταβάλει το άγχος ή άλλες βασικές δραστηριότητες, με αποτέλεσμα να αναβάλουμε το πρόγραμμα γυμναστικής που έχουμε αποφασίσει ότι θα κάνουμε.
Μια πολύ καλή επιλογή είναι να μετατρέψουμε την άσκηση ως κάτι πολύ ουσιαστικό για την υγεία και τον οργανισμό μας. Ένας καλός τρόπος είναι να σκεφτόμαστε σαν αθλητές.
Τι θα έκανε ένας αθλητής; Σίγουρα, δεν θα άφηνε την προπόνηση του επειδή βαριέται, ούτε θα χαλούσε την διατροφή του για περισσότερες από μια ημέρες. Γιατί έχει ένα στόχο! Να γίνει καλύτερος!

2. Βαλε ένα στόχο
Ο στόχος πρέπει να είναι ρεαλιστικός. Ναι, δεν κάνεις πρωταθλητισμό για να μπορέσεις να ολοκληρώσεις έναν αγώνα 5- 10 χμλ. αλλά μπορείς να είσαι αθλούμενος και να ολοκληρώνεις μια καλή προπόνηση ενδυνάμωσης μιας ώρας.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενθαρρυντικό από το να μπορείς, να εξελίσσεσαι μέσα από την προπόνηση, είτε αυτό είναι να αποκτήσεις την χαμένη σου ενέργεια, είτε για να μπεις σε ένα νούμερο μικρότερο.

3. Οργάνωσε την ώρα της προπόνησης σου
Όπως οι αθλητές έχουν ένα πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα, έτσι και εσύ θα μπορούσες να διαλέξεις την ώρα που θα κάνεις γυμναστική. Η ρουτίνα, όπως στην διατροφή, έτσι και στην γυμναστική βοηθάει πολύ στο να είμαστε συνεπείς αλλά και να βλέπουμε τον στόχο μας πιο σοβαρά.

4. Διασκέδαση και ποικιλία
Από τη φύση τους, οι άνθρωποι χρειάζονται μια αλλαγή στη καθημερινότητα τους ώστε να παραμένουν σε εγρήγορση και να αποκτούν ολοένα και περισσότερα κίνητρα . Αν έχεις ξεκινήσει να τρέχεις σε γήπεδο και διαπιστώνεις ότι κάπου βαριέσαι, άλλαξε την θέα. Δοκίμασε να τρέξεις σε ένα πάρκο με διαδρομές ή σε μια δασική έκταση. Αν πάλι έχεις ξεκινήσει ένα ομαδικό αερόβιο πρόγραμμα γυμναστικής, δοκίμασε να μπεις σε μια άλλη αίθουσα με κάτι διαφορετικό από αυτό που έκανες. Ό, τι καινούργιο μας κρατά… ζωντανούς.

5. Προσέγγισε άλλους για ενθάρρυνση
Για κάποιους, η γυμναστική είναι η «όρεξη» που θα τους μεταφέρει ένα φίλος για ένα κοινό πρόγραμμα άθλησης. Ωστόσο, επειδή ο «φίλος» μπορεί να τα παρατήσει σε μια εβδομάδα, έχει σημασία να μην τα παρατήσεις και εσύ. Δες τα social media από μια μεριά περισσότερο πρακτική και δικτυώσου με γυμναστές, ειδικούς διατροφής και γκρουπ που έχουν τον ίδιο στόχο με εσένα.

evelina-nukta-1-e1424281402679Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply