Εσυ, τι κάνεις για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά;

72 Posted by - June 25, 2017 - Motivation, Nutrition, Workout

Θα την αποκτήσουμε επιτέλους αυτή την επίπεδη κοιλιά και χωρίς αυξομειώσεις; Δεν υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαλέξουμε, ώστε να δούμε «μαγικά» τη μέση μας να είναι η αδύνατη. Ωστόσο, υπάρχουν καθημερινές συνήθειες που μας οδηγούν στο «μαγικό» αποτέλεσμα, ιδιαιτέρως αν είμαστε αποφασισμένοι ότι θα φτάσουμε στον στόχο μας.

 Κρατάμε ένα μπουκαλάκι: Είτε είναι νερό, είτε ένα ice tea χωρίς ζάχαρη, έχουμε συνέχεια κάτι υγρό δίπλα μας για να μας δημιουργεί κορεσμό, να μας ενυδατώνει, να διώχνει τις τοξίνες και να μας κρατάει μακριά από την πιθανή λαιμαργία και τις λιγούρες.

Ξεχνάμε τα περιττά λιπαρά: Είναι λαχταριστά, τις περισσότερες φορές μας χορταίνουν περισσότερο αλλά πρέπει να απομακρύνουμε την επιθυμία μας από τις λαχταριστές σφολιάτες, τα ζεστά κρουασάν, τις τυποποιημένες μπαγκέτες που περιέχουν σάλτσες και όλα τα παρασκευασμένα έτοιμα φαγητά. Ακόμα κι όταν δεν προλαβαίνεις να πάρεις το πρωινό σου στο σπίτι ή το γεύμα σου στη δουλειά, υπάρχουν επιλογές. Διάλεξε μια φρουτοσαλάτα ή ένα τοστ για το πρωινό σου και αν το μεσημέρι  δεν έχεις πρόσβαση σε ένα σπιτικό γεύμα, προτίμησε να παραγγείλεις μια φρέσκια σαλάτα με φρούτα ή με κους κους ή με φακές που είναι χορταστικές.

Ποιες είναι οι ασκήσεις σου; Αν είναι να υπάρχει «αφοσίωση» προς την διατροφή, γιατί να μην ενισχύσουμε το αποτέλεσμα, κάνοντας τις αντίστοιχες καύσεις; Βάλε μπρος τη «μηχανή» και ενίσχυσε τον μεταβολισμό σου με μερικούς κοιλιακούς, κάποιες ασκήσεις ποδιών και γλουτών και μην ξεχνάς να κρατάς τη σωστή στάση σώματος και σφιχτό τον κορμό.

Διασκεδάζω και μόνη μου: Μπορεί να φαίνεται αστείο, ωστόσο το να βάλεις την αγαπημένη σου μουσική και να μπεις σε ρυθμό για 20 λεπτά, όταν δεν έχεις τον χρόνο ή τη διάθεση να πας για τρέξιμο, θα σου δώσει κάτι από την αερόβια άσκηση που χρειάζεσαι.

evelina-nukta-1-e1424281402679Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply