Ποια είναι τα λάθη που μπορεί να σου προσθέτουν κιλά;

59 Posted by - September 8, 2018 - Nutrition

Αφού δεν τρως πολύ και «μάλλον» προσέχεις κιόλας, γιατί δεν αδυνατίζεις; Γιατί μπορεί να προσθέτεις παρά να αφαιρείς κιλά; Τι περίεργο μπορεί να συμβαίνει; Μια ισορροπημένη διατροφή δεν είναι μόνο όταν επιλέγουμε να τρώμε τροφές με χαμηλά λιπαρά αλλά και ο τρόπος που επιλέγουμε να διαχειριστούμε το νέο μας πρόγραμμα. Επειδή κάθε νέο πρόγραμμα είναι δύσκολο και μας φαίνεται βουνό, δυστυχώς πέφτουμε σε «παγίδες» μέχρι να συντονιστούμε και αυτές οι «παγίδες» μας… χαλάνε τον στόχο. Ποια είναι λοιπόν αυτά τα λάθη που πρέπει να αποφύγουμε;

1. Παραλείπουμε γεύματα: Όταν «ξεχνάμε» το πρωινό μας ή το μεσημεριανό μας, όταν τρώμε ένα μόνο γεύμα (ανεξάρτητα αν είναι υγιεινό με χαμηλά λιπαρά), δυσκολεύουμε τον οργανισμό μας να συντονιστεί σε έναν ρυθμό. Δεν αυξάνουμε τον μεταβολισμό μας, αντιθέτως το μειώνουμε. Ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει όλα τα γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό + σνακ) με μοιρασμένες όπως πρέπει τις συνιστώμενες ημερήσιες θερμίδες, δίνει την υγεία αλλά και τον ρυθμό που χρειάζεται ο οργανισμός για να χάνει ή να μένει στα ίδια κιλά, αναλόγως με την διατροφή που επιλέγουμε να κάνουμε.

2. Τρώμε λαίμαργα: Όταν τρώμε αργά και σωστά, δίνουμε στον οργανισμό μας τον χρόνο που χρειάζεται για να αισθανθεί τον κορεσμό. Όταν τρώμε βιαστικά, δεν μπορούμε να αντιληφθούμε αν χορτάσαμε και το πιθανότερο είναι να συνεχίσουμε να τρώμε μέχρι να… σκάσουμε. Για να αποφύγουμε λοιπόν τις περιττές θερμίδες, ακόμα και αν προέρχονται από μια υγιεινή τροφή (πάντα υπάρχει όριο και μέτρο), τρώμε αργά και απολαμβάνουμε το φαγητό μας.

3. Μια μέρα απόλαυσης : Όπως σε όλα τα προγράμματα διατροφής, έτσι και στο δικό μας, θα έχουμε μια ελεύθερη ημέρα, χωρίς πρόγραμμα ώστε να φάμε αυτό που θεωρούμε ότι στερούμαστε. (Πχ σοκολάτα ή burger με σως κτλ) Αυτή η ημέρα βοηθά τον οργανισμό μας να μένει ξύπνιος, να μην συνηθίζει την διατροφή, άρα να μην «κολλάει». Ωστόσο, κάθε day off θέλει και το μέτρο της. Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε – για να μην καταστρέψουμε και ό, τι χτίσαμε, είναι να περιορίσουμε την διατροφική μας ελευθερία μέχρι το μεσημέρι. Πάρε ένα πλούσιο πρωινό, ένα γευστικό σνακ και ένα πλήρες γεύμα στο μεσημεριανό σου και ισορρόπησε από το απόγευμα μέχρι το βράδυ. Αυτό πέρα από την υπερβολή, θα σε βοηθήσει να συνεχίσεις την διατροφή σου από την επόμενη ημέρα.

4. Σνακ: Συνήθως επιλέγουμε για σνακ κάτι έτοιμο, όπως μια μπάρα εμπορίου ή μπισκότα βρώμης ή κριτσίνια. Καθετί συσκευασμένο μπορεί να κρύβει περισσότερη ζάχαρη ή αλάτι από αυτό που εμείς θέλουμε. Γι αυτό μπορούμε να επιλέξουμε ή ασφαλή σνακ όπως κάποιο φρούτο ή κρεμούλες χαμηλών λιπαρών ή να φτιάξουμε μόνοι μας μπισκότα ή μπάρες με συνταγές πολύ εύκολες και γρήγορες έχοντας την ευθύνη για το τι περιέχουν ακριβώς.

5. Αλκοόλ: Αν αγαπάτε το αλκοόλ, καλό θα είναι να περιοριστείτε στο κρασί. Όλα τα υπόλοιπα ποτά, περιέχουν αλκοόλ που δεν βοηθάει καθόλου τον στόχο σας και λαμβάνετε περιττές θερμίδες που δεν σας αρέσουν καθόλου.

No comments

Leave a reply