10 μικρές αλλαγές για απώλεια βάρους

17 Posted by - May 29, 2018 - Nutrition

Θέλετε να δείτε μία μικρή διαφορά στο σώμα σας, αλλά αδυνατείτε να ακολουθήσετε συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής; Ο καλύτερος τρόπος να το πετύχετε χωρίς στέρηση, είναι να «κόψετε» θερμίδες από την καθημερινή σας διατροφή με δέκα μικρές, αλλά ταυτόχρονα έξυπνες αλλαγές!

  1. Επιλέξτε γάλα ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ( 150 θερμίδες vs  120 θερμίδες). Είναι σημαντικό, να μην αποκλείετε τα γαλακτοκομικά από τη διατροφή σας, καθώς αποδεδειγμένα σας βοηθούν να χάσετε λίπος.
  1. Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το ψωμάκι σας με ένα ψωμάκι ολικής άλεσης, που περιέχει φυτικές ίνες και θα σας προσφέρει κορεσμό πιο εύκολα. Σε κάθε περίπτωση 1 φέτα (λευκό ή μαύρο) ψωμί αντιστοιχεί σε 25 γραμμάρια και αποδίδει 80 θερμίδες. Ακόμα, μπορείτε να δοκιμάσετε 2-3 ρυζογκοφρέτες στο πρωινό γεύμα αντί για 1 φέτα ψωμί.
  1. Εάν θέλετε να απολαύσετε ένα χυμό φρούτων, επιλέξτε φυσικό χυμό και όχι νέκταρ ή φρουτοποτό, που είναι πλούσια σε ζάχαρη.
  1. Αντικαταστήστε τα δημητριακά σας με κάποια που να μην περιέχουν πολύ ζάχαρη ή με βρώμη.
  1. Αποφύγετε τα αποξηραμένα φρούτα που είναι πασπαλισμένα με ζάχαρη. Σε κάθε περίπτωση είναι προτιμότερο να προτιμάτε φρέσκα φρούτα, που θα σας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερη ώρα.
  1. Αυξήστε την ποσότητα των λαχανικών που καταναλώνετε. Τα λαχανικά έχουν το πλεονέκτημα να σας χορταίνουν με λίγες θερμίδες. Δοκιμάστε να τα προσθέσετε σε ένα τοστάκι στο πρωινό γεύμα ή να καταναλώσετε στικς λαχανικών ως ενδιάμεσο σνακ.
  1. Το ελαιόλαδο είναι ιδιαίτερα θρεπτικό, αλλά μας φορτώνει με αρκετές θερμίδες. Δοκιμάστε να προσθέσετε στη σαλάτα σας τη μισή ποσότητα από ότι συνήθως και να την εμπλουτίσετε με λεμόνι, χυμό λάιμ, ξύδι, μηλόξυδο ή μπαλσάμικο.
  1. Το αλκοόλ σας φορτώνει με πολλές περιττές θερμίδες. Προτιμήστε το κρασάκι και αποφύγετε τα κοκτέιλ. Εάν θέλετε να καταναλώσετε ένα πιο «δυνατό» ποτό, είναι προτιμότερο να το συνδυάσετε με σόδα, light αναψυκτικό ή φυσικό χυμό και όχι με κάποιο αναψυκτικό που είναι πλούσιο σε ζάχαρη (αναψυκτικά τύπου cola, λεμονάδα κλπ).
  1. Φτιάξτε ένα υγιεινό γλυκό στο σπίτι, χρησιμοποιώντας φρούτα! Δοκιμάστε ψητά μήλα με γιαούρτι και λίγο μέλι, φρουτοσαλάτα με μέλι και κανέλα ή με λίγη λιωμένη μαύρη σοκολάτα, απλό κέικ με μπανάνα ή μήλο χωρίς κακάο.

10. Μην ξεχνάτε ότι ακόμη και τα υγιεινά τρόφιμα έχουν θερμίδες και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μετράτε την ποσότητα που    καταναλώνετε καθημερινά. Επομένως, να είσαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τρόφιμα όπως το ταχίνι, το μέλι, οι ελιές, οι ξηροί καρποί, το ψωμί ολικής άλεσης, η ανεπεξέργαστη ζάχαρη κ.α.

Μαρούδα Κωνσταντίνα
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Διαιτολογικό Γραφείο Nutrimed Θεσσαλονίκης
Μητροπόλεως 69, Θεσσαλονίκη
τηλ: 6945775903
email: kmarouda@nutrimed.gr

marouda-konstantina-1

No comments

Leave a reply