5 μεσημεριανές συνήθειες που μας αδυνατίζουν

64 Posted by - July 6, 2017 - Nutrition

Όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος, πολλές φορές ερχόμαστε σε σύγχυση, με αποτέλεσμα να χάνουμε τον έλεγχο, να πιεζόμαστε, να κουραζόμαστε και να μην φτάνουμε στο αποτέλεσμα που επιθυμούμε. Αν όμως ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα σχετικά με το τι είναι σωστό και τι λάθος, μπορούμε απλώς να επικεντρωθούμε σε κάποιες συνήθειες, που δεν θα μας αγχώνουν, θα γίνουν καθημερινότητα και εμείς θα νιώσουμε πιο ελαφριές.

Πρωτεΐνη: Είναι γνωστό ότι η πρωτεΐνη μας βοηθάει στον κορεσμό, ενώ είναι ιδανική τόσο όταν γυμναζόμαστε, όσο όταν κάνουμε δίαιτα. Γι αυτό, μπορούμε να έχουμε μαζί μας μια μεγάλη ποσότητα γιαουρτιού και να την συνοδεύουμε με το φαγητό μας. Είτε τρώμε κοτόπουλο, είτε κάποιο άλλο κρέας, είτε ρύζι, είτε και λαδερά φαγητά, το γιαούρτι, μας βοηθάει να χορτάσουμε χωρίς να αναζητήσουμε ψωμί ή οτιδήποτε άλλο.

Λαχανικά: Κολοκυθάκια, μπρόκολο, κουνουπίδι, καρότα, είναι τα λαχανικά που μπορούν να συνοδεύουν κάθε μας γεύμα, χωρίς να μας δίνουν βάρος, ενώ με τις βιταμίνες τους βοηθάνε τον οργανισμό αλλά και τον μεταβολισμό μας.  Είναι επίσης επιλογή που μπορεί να μας φουσκώσει, ξεχνώντας οτιδήποτε περιττό.

Νερό: Έχουμε πάντα δίπλα μας ένα μπουκαλάκι νερό και πίνουμε πριν το γεύμα μας. Η κατανάλωση νερού, βοηθάει να έρθουμε πιο γρήγορα σε κορεσμό.

Φρούτα – ξηροί καρποί: Όταν έχουμε «κάβα» κάποιο σνακ μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε ώστε να μην πέσουμε με τα μούτρα σε οτιδήποτε άλλο, ακόμα και στο γεύμα μας. Υπάρχουν μέρες που η πείνα μας είναι μεγάλη ενώ δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα για το μεσημεριανό μας φαγητό. Από το πέσουμε με λαιμαργία στο γεύμα μας, μπορούμε να κόψουμε την πείνα μας με ένα μήλο ή με λίγα αμύγδαλα.

Εστιάζουμε:Απολαμβάνουμε το γεύμα και κάθε μπουκιά ξεχωριστά. Όταν τρώμε το φαγητό μας αργά, χωρίς να βιαζόμαστε, η χώνεψη έρχεται με τον σωστό τρόπο, χωρίς να νιώθουμε βαριά, ενώ  το σύστημα μας προλαβαίνει, να αντιληφθεί σωστά την τροφή και εμείς να αισθανθούμε χορτασμένοι.

 

No comments

Leave a reply