5 tips για να χάσεις τα κιλά των διακοπών

43 Posted by - September 8, 2017 - Motivation, Nutrition

Χαλάρωσες, πέρασες καλά, το διασκέδασες, έφαγες παγωτά, ήπιες κοκτέιλ – ποτά, δοκίμασες οτιδήποτε μπορεί να αποφεύγεις κατά κανόνα και καλά έκανες. Το καλοκαίρι είναι για να χαίρεσαι την κάθε στιγμή, χωρίς καμία τύψη κι ας σκέφτεσαι τώρα πως θα επανέλθεις.  Τα 2-4 κιλά που πήρες μπορεί να μην είναι το καλύτερο για την ψυχολογία σου αλλά αφού υπάρχει ο τρόπος να απαλλαγείς απο αυτά, δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι. Πρέπει μόνο να χαλαρώσεις (όχι ακριβώς όπως τις διακοπές) και να εστιάσεις στον στόχο σου.

1.Ώρα για αποτοξίνωση:  Δεν είναι καθόλου εύκολο να σταματήσεις να αναζητάς φαγητό και να θέλεις ένα παραπάνω αλλά όπως επέστρεψες στην δουλειά σου, έτσι πρέπει να επιστρέψεις και στις σπιτικές διατροφικές συνήθειες.  Μειώνοντας σταδιακά τις ποσότητες , κάνοντας πιο υγιεινές επιλογές και μένοντας μακριά απο το αλκοόλ, σύντομα θα “απεξαρτηθείς” απο τις “κακές” συνήθειες που επιβάλλει η καλοκαιρινή ατμόσφαιρα.

2.Μην συνεχίζεις να τρως έξω: Ξεκίνα να μαγειρεύεις.  Κάνε τις πιο υγιεινές επιλογές και νιώσε την δημιουργικότητα που θα σου προσφέρουν αυτές οι στιγμές αλλά και την απόλαυση ενός δικού σου φαγητού. Έτσι, μπορείς να ξέρεις πόσο λιπαρό είναι το πιάτο σου, πόσο αλάτι και λάδι και να κάνεις το… κουμάντο σου με στόχο την απώλεια περιττού βάρους.

3.Ήρθε η ώρα της γυμναστικής : Δεν είναι πολύ ευχάριστο για όλους να ξεκινούν να γυμνάζονται αλλά κάνε αυτό το δώρο στον εαυτό σου. Επέλεξε την άσκηση που σε ευχαριστεί και ξεκίνα σιγά σιγά να μπαίνεις σε πρόγραμμα. Ο συνδυασμός της άσκησης με το σπιτικό φαγητό και τα σωστά σνακς, θα σε βοηθήσουν να είσαι πολύ σύντομα και πάλι σε φόρμα.

4. Κοιμήσου με ελαφρύ στομάχι:  Κράτησε σε έλεγχο το διατροφικό σου πρόγραμμα. Προσπάθησε να τρως το τελευταίο σου γεύμα τουλάχιστον 3 ώρες πριν πέσεις για ύπνο. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγεις τις διατροφικές διαταραχές, θα έχεις έναν ήσυχο ύπνο και το πρωινό σου ξύπνημα θα είναι πιο ευχάριστο.

5.Με λίγη υπομονή θα τα καταφέρεις:  Δεν πρόκειται να επανέλθεις στα κιλά σου δια μαγείας. Ακόμα και μετά απο εβδομάδα αυστηρού προγράμματος, δεν υπάρχει λόγος να ταραχθείς που δεν είναι σημαντική βελτίωση επάνω σου. Υπάρχουν άνθρωποι που χάνουν πολύ εύκολα κιλά και άλλοι που χρειάζονται αρκετό χρόνο. Πάρε τον χρόνο σου και αν επιμένεις σε μια σωστή διατροφή και συστηματική άσκηση, δεν υπάρχει περίπτωση να μην δεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.

evelinaΕβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply