Health Tip: Διώξε την δυσφορία της κοιλιάς με 1 κίνηση (Χωρίς να αλλάξεις τη διατροφή σου)

32 Posted by - January 12, 2017 - Health, Nutrition

Όταν το στομάχι σου επηρεάζει όλη την ψυχολογία σου, κάτι πρέπει να κάνεις! Γιατί αν δεν τρως καλά, δικαιολογείται. Τι γίνεται όμως αν τρως υγιεινά, πίνεις αρκετό νερό, και αποφεύγεις τροφές που σε φουσκώνουν;

Σύμφωνα με έρευνες, υπάρχει μια τεχνική που αν την εφαρμόσεις, είναι ικανή να μειώσει το στρες και εσύ να νιώθεις καλύτερα. Πρόκειται για μια απλή συμβουλή που αν την ακολουθήσεις θα δεις ότι όλα μπορεί να γίνουν πιο εύκολα και πιο ευχάριστα.

Υπάρχει μια ισχυρή σύνδεση μεταξύ του εγκεφάλου και του εντέρου μας, και αυτό δεν ισχύει μόνο για τα άτομα με σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου ή άλλα πεπτικά προβλήματα. Η συναισθηματική μας κατάσταση επηρεάζει άμεσα την κοιλιά μας και μπορεί να προκαλέσει την δυσφορία.

Οι βαθιές αναπνοές μπορούν να βοηθήσουν στο να κρατήσεις το πεπτικό σύστημα σε ηρεμία και να πετύχεις την ομαλή λειτουργία του, η οποία θα μειώσει τις πιθανότητες των επαναλαμβανόμενων φουσκωμάτων. Επιπλέον, η βαθιά αναπνοή και η συναίσθηση του τι τρως, θα σε βοηθάει  στην χώνεψη κάθε τροφής, στην περίπτωση που τρως πιο αργά, μασάς καλά, και παίρνεις ανάσες μεταξύ κάθε μπουκιάς.

Μην αγχώνεσαι για το πως θα μάθεις να διαχειρίζεσαι την ηρεμία του «συστήματος» σου. Ξεκίνησε με έναν απλό τρόπο:  Το πρώτο πράγμα που μπορείς να κάνεις κάθε  πρωί, είναι να  πίνεις ένα ζεστό φλιτζάνι τσάι, να αναπνέεις βαθιά, ώστε να προετοιμάσεις την καλή λειτουργία του οργανισμού σου προς όφελος σου για την υπόλοιπη ημέρα. Δοκίμασε το και αφιέρωσε 10 λεπτά κάθε μέρα, με σωστές βαθιές αναπνοές και θα διαπιστώσεις την σημαντική αυτή αίσθηση ηρεμίας στην κοιλιά σου.

No comments

Leave a reply