Snack on the beach: Είναι τα καλύτερα και θα σε χορτάσουν

38 Posted by - July 1, 2017 - Nutrition

Έχετε προγραμματίσει να χαλαρώσετε για μία ολόκληρη ημέρα σε μία μη οργανωμένη παραλία; Σκέφτεστε πως μπορείτε να οργανώσετε τη διατροφή σας για εκείνη την ημέρα, ώστε να παραμείνετε χορτάτοι μέχρι να έρθει η ώρα για τα κύριο γεύμα σας;

Εάν έχετε προγραμματίσει να πάρετε μαζί σας ένα μικρό ψυγείο, τα πράγματα είναι απλά, καθώς μπορείτε να το γεμίσετε με κρύα σάντουιτς, τοστ, γιαούρτι με φρούτα κλπ. Εάν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, θα πρέπει να προμηθευτείτε με τρόφιμα που μπορούν να διατηρηθούν για αρκετές ώρες κάτω από τον καυτό ήλιο.

Ποια σνακ θα μπορούσατε να επιλέξετε λοιπόν;

  • Σίγουρα η πιο εύκολη και συνηθισμένη επιλογή για την παραλία είναι τα φρούτα. Θα σας βοηθήσουν να ελέγξετε το αίσθημα της πείνας σας και θα ενυδατώσουν και τον οργανισμό σας.
  • Ακόμα μπορείτε να επιλέξετε αποξηραμένα φρούτα (σταφίδες, φράουλες, βερίκοκα, κράνμπερι, δαμάσκηνα), δημιουργώντας ένα κοκτέηλ με ξηρούς καρπούς (καρύδια, αμύγδαλα, φουντούκια, βραζιλιάνικα φιστίκια). Βέβαια, είναι σημαντικό να προσέξετε την ποσότητα που θα καταναλώσετε, καθώς το συγκεκριμένο σνακ κρύβει αρκετές θερμίδες.
  • Επίσης, μπορείτε να προμηθευτείτε φυσικούς χυμούς και να τους συνδυάσετε με μπισκότα δημητριακών κριτσίνια και κράκερ ολικής άλεσης. Εξίσου καλές επιλογές είναι το σουσαμένιο κουλούρι, το σταφιδόψωμο ή το απλό σπιτικό κέικ.
  • Τέλος, θα μπορούσατε να επιλέξετε και μπάρες δημητριακών, καθώς οι φυτικές ίνες που περιέχουν θα σας κρατήσουν χορτάτους για αρκετή ώρα. Εάν επιλέξετε «σπιτικές» μπάρες, καλό είναι να παραμείνετε στο ένα τεμάχιο, καθώς μόνο η μία αποδίδει κατά προσέγγιση περισσότερες από 350 θερμίδες.

Φυσικά, κατά την παραμονή σας στην παραλία θα πρέπει να πίνετε άφθονη ποσότητα νερού και να μην καταναλώνετε τα σνακ ακριβώς πριν από τη βουτιά σας.

Μαρούδα Κωνσταντίνα
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Συνεργάτης Διαιτολογικών Γραφείων Nutrimed
Μητροπόλεως 69, Θεσσαλονίκη
Mail: kmarouda@nutrimed.gr
Mobile: 6945775903

marouda-konstantina-1

No comments

Leave a reply