Ξεκίνα να τρέχεις: Κάνε το πρώτο –δύσκολο- βήμα, εύκολο!

21 Posted by - January 17, 2018 - Motivation, Running

Η αδράνεια σε συνδυασμό με την  ανάγκη για δράση, είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη στιγμή για να αρχίσεις να τρέχεις. Ο οποιοσδήποτε, πριν διανύσει οποιαδήποτε απόσταση – από πολύ μικρή μέχρι λίγο μεγαλύτερη – θα ήταν λίγο προκατειλημμένος. Το τρέξιμο μπορείς να το ερωτευτείς, όταν καταφέρεις να ολοκληρώσεις μια απόσταση που για σένα φάνταζε απλώς όνειρο.

Με λίγη υπομονή, επιμονή και πολύ διάθεση να εξελιχθείς, θα είσαι σε θέση να μπορείς, να αυξήσεις την ένταση, τον χρόνο, την απόσταση.

Διαλέξτε ένα πρόγραμμα
Είτε έχεις αποφασίσει να θέσεις ως στόχο έναν αγώνα, είτε απλώς θέλεις να κάνεις κάτι για τον εαυτό σου, το κύριο είναι να ακολουθήσεις ένα γενικό πρόγραμμα κατάρτισης. Οι πρώτες εβδομάδες θα έχουν αρκετό ήπιο τρέξιμο με σταδιακή αύξηση της έντασης – προγράμματα που μπορείς να βρεις και να δοκιμάσεις μέσω πολλών running εφαρμογών.  Για τους νέους δρομείς, δεν έχει σημασία πόσο γρήγορα θα φτάσουν. Απλώς, ότι πρέπει να φτάσουν.

Συνδύασε περπάτημα και τρέξιμο
Μπορεί να πάρει λίγο χρόνο για να δημιουργήσεις την αντοχή, ειδικά αν αυτή είναι η πρώτη σου επαφή με την αερόβια άσκηση. Τα διαλείμματα για περπάτημα θα κάνουν το τρέξιμό σου πιο εύκολο και ευχάριστο. Έτσι, θα είναι πιο πιθανό να συνεχίσεις να προσπαθείς, από το να πιέζεις τον εαυτό σου, με πιθανότητα να απογοητευτείς και να τα παρατήσεις.

Πάρε το θάρρος που χρειάζεσαι
Βάλε μικρούς στόχους ώστε να μπορείς να τους φτάσεις. Είναι βέβαιο, πως για αρχή δεν μπορείς να τρέξεις πολλά χιλιόμετρα, γι αυτό ξεκίνα από το 1 χμλ. με διακοπή για περπάτημα.
Ξεκινώντας με μικρούς στόχους, θα αποκτήσεις την αυτοπεποίθηση που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις.

15 (2)Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

 

No comments

Leave a reply