Τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων: Οι 7 αλήθειες!

6 Posted by - July 7, 2014 - Motivation, Running

Όσοι έχουν βάλει σκοπό να συμμετάσχουν στον κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας, τον ερχόμενο Νοέμβριο, έχουν ξεκινήσει ήδη την προετοιμασία τους. Κυρίως, εκείνοι που στοχεύουν σε έναν καλό χρόνο, δοκιμάζουν καθημερινά τα όρια τους, πιέζουν τον εαυτό τους και στοχεύουν σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό του περασμένου χρόνου. Η επιτυχία αποτελείται από πολλούς τομείς και προπαντός από την σκληρή δουλειά και το πάθος του κάθε δρομέα.

Για να είσαι σωστά προετοιμασμένος θα πρέπει να γνωρίζεις τα εξής:

1. Θέλει χρόνο
Σίγουρα, δεν είναι εύκολο να επιτύχεις έναν στόχο από την μια ημέρα στην άλλη. Το τρέξιμο μεγάλης απόστασης, θέλει ένα μεγάλο διάστημα προετοιμασίας και ανάλογα με την φυσική σου κατάσταση, θα πρέπει να είσαι έτοιμος, να ακολουθήσεις ένα καθημερινό πρόγραμμα προπόνησης, διάρκειας από 1 έως 3 ώρες.

2. Προσπάθεια
Κατά την διάρκεια των προπονήσεων σου, θα πρέπει να είσαι έτοιμος να δουλέψεις σκληρά. Όσο περισσότερο πιέσεις τον εαυτό σου, τόσο καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματα. Ακόμα και τις ημέρες που νιώθεις κουρασμένος, πρέπει να το σκεφτείς σοβαρά πριν πάρεις «ρεπό». Ο «νικητής», δεν χάνει καμία προπόνηση.

3. Συγκέντρωση
Πρέπει να είσαι αφοσιωμένος 100% σε αυτό που κάνεις. Δεν πρέπει τίποτα να σου αποσπά την προσοχή. Όταν είσαι επικεντρωμένος στην προπόνηση σου, στη δύναμη που πρέπει να καταβάλεις και την απόσταση που πρέπει να διανύσεις, δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα καταφέρεις.

4. Πάθος
Οι μεγαλύτεροι αθλητές, έχουν πάθος γι αυτό που κάνουν. Από την καθημερινή, σκληρή προπόνηση τους, μέχρι το τέλος ενός αγώνα. Θα πρέπει να αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις και να το κάνεις για σένα. Να έχεις το πάθος, να ξεπερνάς κάθε φορά τα όρια σου.

5. Αφοσίωση
Πόσο έτοιμος είσαι να αφιερώσεις πολύ από τον χρόνο σου, στην προπόνηση σου;
Για να καταφέρεις, να πάρεις μια καλή θέση σε μαραθώνιο μεγάλων αποστάσεων, θα πρέπει να αλλάξεις πολλά από ένα συνηθισμένο και χαλαρό καθημερινό πρόγραμμα. Θα πρέπει να εκπαιδευτείς σε ένα συγκεκριμένο – πιο αυστηρό τρόπο ζωής.

6. Θυσίες
Όλοι οι στόχοι θέλουν θυσίες. Για να βγάλεις μια σκληρή προπόνηση και στην συνέχεια έναν αγώνα δρόμου, θα πρέπει αποκλείσεις από το πρόγραμμα σου, τα ξενύχτια και οποιαδήποτε κατάχρηση. Η ξεκούραση σου είναι σημαντική. Γι αυτό θα πρέπει να κοιμάσαι νωρίς το βράδυ και να ξυπνάς νωρίς το πρωί, έτοιμος για την επόμενη προπόνηση.

7. Σωστή διατροφή
Καθ όλη την διάρκεια της προετοιμασίας σου, είναι απαραίτητο ένα πρόγραμμα σωστής διατροφής. Θα πρέπει να είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις ανάγκες σου και την προπόνηση σου. Στην περίπτωση σου, αν η προπόνηση σου είναι τόσο σκληρή, όσο επιβάλλεται για να τα καταφέρεις, τότε ο οργανισμός σου θα έχει την ανάγκη ενός αντίστοιχου διατροφικού προγράμματος.

 

No comments

Leave a reply