4 Tips για να μετατρέψεις το τρέξιμο σε μια λιγότερο κουραστική δραστηριότητα

15 Posted by - October 16, 2017 - Running

Για μερικούς, το τρέξιμο είναι τρόπος ζωής. Για κάποιους άλλους είναι κάτι που γίνεται με προσπάθεια, θεωρείται κουραστικό και είναι δύσκολο να γίνει συνήθεια.  Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν τρόποι να γίνουμε καλύτεροι και δυνατότεροι δρομείς.

 Συνέπεια: Για να μπορέσουμε να ελέγχουμε τον ρυθμό μας και να γίνει το τρέξιμο μια δραστηριότητα λίγο πιο «ξεκούραστη» πρέπει να επικεντρωθούμε σε μια προπόνηση που θα είναι συχνή και θα είμαστε συνεπής σε αυτή. Ένας καλός στόχος για να μην χάνουμε προπόνηση, είναι αυτός της συμμετοχής μας σε έναν αγώνα 5χλμ. Τα events μαραθωνίων είναι πολύ συχνά ανά την Ελλάδα και η συμμετοχή μας, μπορεί να είναι μια πρόκληση ώστε να προετοιμαστούμε και στο τέλος να το κάνουμε συνήθεια.

 Σωστή στάση σώματος: Μπορεί να φαίνεται απλό, ωστόσο το να τρέχουμε απλώς με κάθε τρόπο, δεν βοηθάμε τόσο το σώμα μας να εξελιχθεί, όσο και το τρέξιμο μας. Κατά την διάρκεια του τρεξίματος μας, κρατάμε το κεφάλι μας ψηλά, χαλαρώνουμε  τους ώμους, και κρατάμε σφιχτούς τους κοιλιακούς μας μυς. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να ελέγχουμε και να κρατάμε σταθερό το υπόλοιπο σώμα μας.

 Ενέργεια: Ένα μικρό σνακ που περιέχει υδατάνθρακες και πρωτεΐνες μπορεί να μας δώσει την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Γιατί το τρέξιμο με άδειο στομάχι είναι πιθανό να μας προκαλέσει εξάντληση και από την άλλη στην  περίπτωση που φάμε περισσότερο από το κανονικό μπορεί να σου δημιουργήσει κράμπες. Καταναλώνουμε λοιπόν την μικρή ποσότητα που απαιτείται, τηρούμε την ισορροπία και ξεκινάμε!

Νερό: Ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας πριν απο κάθε προπόνηση αλλά και κατά την διάρκεια (πίνοντας μια γουλιά) στην περίπτωση που οι αποστάσεις μας είναι μεγάλες. Αν ο οργανισμός μας δεν είναι ενυδατωμένος είναι πολύ πιθανό να πάθουμε κράμπα και να αναγκαστούμε να σταματήσουμε.

 Προπόνηση: Για την βελτίωση της αντοχής, της δύναμης, της έντασης, του ρυθμού, δεν πρέπει να περιοριζόμαστε μόνο στο τρέξιμο. Για να μπορέσουμε να εξελιχτούμε, θα πρέπει να βάλουμε στο πρόγραμμα και προπονήσεις ενδυνάμωσης. Δυναμώνοντας τα πόδια μας, τον κοιλιακό μας και τα χέρια μας, είμαστε συνολικά καλύτερα προετοιμασμένοι για να εξελιχτούμε και ως δρομείς.

FullSizeRender (8)Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply