Ένας μοναδικός τρόπος να σηκώνεις βάρη και να ολοκληρώνεις τις επαναλήψεις

8 Posted by - September 16, 2018 - Workout

Τα βάρη δεν είναι μόνο για τους δυνατούς! Είναι λάθος να πιστεύεις πως τα βάρη τα σηκώνουν αυτοί που θέλουν να «φουσκώσουν» ή πως εσύ δεν έχεις την δύναμη να τα χρησιμοποιήσεις. Τα κιλά είναι ένα ουσιαστικό μέρος ενός «έξυπνου» προγράμματος γυμναστικής που βοηθάει στην καύση λίπους και στην αύξηση δύναμης.

Η προπόνηση δύναμης αξιοποιώντας μια μπάρα ή αλτήρες θα σε βοηθήσει να διώξεις το λίπος και να πιστέψεις πως μπορείς να καταφέρεις τα πάντα.

Το θέμα είναι πως θα καταφέρεις να ολοκληρώσεις 12 επαναλήψεις με επιτυχία χωρίς να τα παρατήσεις. Τα βάρη ενός κιλού, μπορούμε να τα σηκώσουμε όλοι. Σημασία έχει να αυξήσεις λίγο τα κιλά, ώστε να ξυπνήσεις τους μυς και να δεις την διαφορά. Αν θεωρείς ότι αυτό είναι αδύνατο, ήρθε η ώρα να αποδείξεις ότι αυτό είναι δυνατό και για σένα. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να τολμήσεις να κρατήσεις λίγο περισσότερο βάρος και να αρχίσεις τις επαναλήψεις μέχρι εκείνη την επανάληψη που μπορείς να ολοκληρώσεις με επιτυχία. Ακόμη κι αν αυτές οι επαναλήψεις είναι μόνο έξι. Στην συνέχεια επανέρχεσαι στα κιλά της «ευκολίας» σου και συνεχίζεις μέχρι να φτάσεις στο 12.

Για παράδειγμα, αν μπορείς να γυμνάσεις τους δικέφαλους των χεριών σου με αλτήρες 3 κιλών, δοκίμασε να ξεκινήσεις με αλτήρες 5 κιλών, κάνοντας τις μισές επαναλήψεις από αυτές που μπορούσες με τα 3κιλα. Στην συνέχεια άφησε τα 5 και πάρε τα 3 για ολοκληρώσεις το σετ.
Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρεις να αυξήσεις την δύναμη σου, να επιταχύνεις την καύση λίπους και να ξεκολλήσεις από ένα συγκεκριμένο βάρος που νομίζεις ότι μόνο αυτό μπορείς να σηκώσεις.

Δοκίμασε το!

evelina-nukta-1-e1424281402679 Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply