Αν θέλεις σφιχτά πόδια και γλουτούς κάνε αυτές τις ασκήσεις!

3 Posted by - July 3, 2018 - Workout

Τα θέλεις όλα σφιχτά και καλά κάνεις! Ξεκίνα να δουλεύεις καθημερινά το σώμα σου για να το κρατήσεις νεανικό και όμορφο. Η καλή φυσική κατάσταση και ένα γερό κορμί, θα σου χαρίσει την αυτοπεποίθηση που έχεις ανάγκη. Αγάπησε το σώμα σου και δώσε στον οργανισμό σου ό, τι έχει ανάγκη για να είσαι εσύ σε εγρήγορση, αλλά να έχεις συγχρόνως την χαρά να φοράς ο, τι θέλεις.

Σήμερα, βάζουμε στο πρόγραμμα ασκήσεις για τονώσουμε τους μυς ποδιών και  γλουτών. Μην παραλείπεις την προθέρμανση με ολιγόλεπτες αερόβιες ασκήσεις και κάποιες δυναμικές διατάσεις, ώστε να είναι το σώμα σου προετοιμασμένο και να αποφύγεις κάθε είδους τραυματισμό.

Ακολούθησε το παρακάτω πρόγραμμα, κάνοντας 10 – 15 επαναλήψεις σε κάθε άσκηση επαναλαμβάνοντας το σετ 3 ή 4 φορές.

Μην ξεχνάς ποτέ πως σε κάθε σου κάθισμα ή προβολή, να τραβάς πίσω την λεκάνη ώστε το γόνατα σου να μην περνούν ποτέ πιο μπροστά από τα δάχτυλα των ποδιών σου.

main-power-up-your-jump-squats-literallyalternating-side-lunge

 

 

 

 

 

alternating_lungesd2d95d_249aba80c93e47f4b064ffdded8f19c6

 

 

 

 

 

 

347120b5d671910a4656d5c5e4013cda

 

 

 

 

 

 

 

Όλα μπορούν να γίνουν αρκεί να έχεις διάθεση, ενέργεια, υπομονή και συνέπεια!

evelina-nukta-1-e1424281402679 Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

 

 

No comments

Leave a reply