Απόκτησε τώρα τους γλουτούς που ονειρεύεσαι με ασκήσεις που θα αγαπήσεις!

36 Posted by - June 4, 2018 - Workout

 

Αυτοί οι βραζιλιάνικοι γλουτοί, παραμένουν το «θαύμα» για κάθε γυναίκα που ονειρεύεται να τους έχει και για κάθε άνδρα που… μαγεύεται όταν τους βλέπει.

Πως θα τους αποκτήσουμε όμως; Το μόνο σίγουρο είναι, πως αν υπάρχει η προσπάθεια, δεν είναι ακατόρθωτο. Μπορούν να ανορθωθούν, να γίνουν μεγαλύτεροι, μικρότεροι, σφιχτοί, στρογγυλοί. Ό, τι στόχο κι αν έχεις, πρέπει απλώς να επιλέξεις πόσο ιδρώτα είσαι διατεθειμένη να ρίξεις και πόσο έτοιμη είσαι να βάλεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα τις… έξυπνες τροφές.

Τι σωματότυπο έχεις;

Θυμίζεις μήλο και συγκεντρώνεις τα κιλά στην κοιλιά σου; Θυμίζεις αχλάδι και έχεις αγανακτήσει να βλέπεις τους γλουτούς σου να ανοίγουν προς τα έξω, συγκεντρώνοντας όλο το λίπος εκεί; ΄Η μοιάζεις με μπανάνα και το σώμα σου είναι επίπεδο χωρίς καμπύλες και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά;

Όπως και να είναι, μπορείς να κάψεις το λίπος. Όταν το θέλουμε πολύ, κανένας κόπος δεν πάει χαμένος. Αρκεί να υπάρξει ο κόπος.

Θέλουμε να έχουμε όμορφο, θηλυκό γλουτό, γι αυτό ξεχνάμε τη φράση «Δεν μπορώ». Γιατί μπορούμε!

 

Ξεκινάμε;

Κάνουμε χαρούμενο το πρωινό μας και εξασφαλίζουμε ενέργεια. Με εικόνα όλα όσα θέλουμε να καταφέρουμε, χαμογελάμε και κάνουμε τις ασκήσεις μας πριν φάμε πρωινό.

 

Ασκήσεις:

Τέσσερις φορές την εβδομάδα αφιερώνουμε χρόνο στην μεταμόρφωση των γλουτών μας και κάνουμε 3 σετ των 12 επαναλήψεων για την κάθε άσκηση.

-          Βαθύ κάθισμα. Στηρίζουμε την πλάτη στον τοίχο και κατεβαίνουμε όσο μας επιτρέπουν τα πόδια και η πλάτη μας.

-          Προβολές. Η άσκηση με πολλές παραλλαγές που δεν λείπει ποτέ από ένα πρόγραμμα δυνάμωσης γλουτών.

-          Άρσεις θανάτου: Ανορθώνουμε και συσφίγγουμε κρατώντας βαράκια. Σκύβουμε έχοντας ίσια την πλάτη και σπρώχνοντας τους γλουτούς προς τα πίσω.

-          Εκτάσεις ισχίου: Στεκόμαστε σε όρθια στάση και τεντώνουμε το πόδι προς τα πίσω

gloytoi

 

Θα το κάψουμε το λίπος!

Σε συνδυασμό με τις ασκήσεις, ένα αερόβιο πρόγραμμα θα βοηθήσει τον μεταβολισμό μας και στην καύση λίπους. Όταν έχετε χρόνο «αγαπήστε» το ελλειπτικό (όσο μπορείτε) και θα δείτε πως όση κούραση και αν νιώσετε, το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει. Για αρχή θα είναι δύσκολο να ολοκληρώσετε 30’- 40’ αν δεν το έχετε συνηθίσει, ωστόσο αν σταδιακά αυξάνετε τον χρόνο, θα τα καταφέρετε.

Και θα κουραστούμε λίγο και θα θυσιάσουμε τις λιγούρες προς τις λαχταριστές σοκολάτες και τις λιπαρές τροφές.

Λέμε «ναι» σε φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας, λιπαρά ψάρια και χωρίζουμε τα γεύματα μας σε πέντε μέρη ανά 3 ώρες. (Η μηχανή του μεταβολισμού, πρέπει να παραμένει πάντα αναμμένη)

 

evelina-nukta-1-e1424281402679Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

 

No comments

Leave a reply