Για να «χτίσεις» γλουτό, δεν φτάνουν μόνο τα squats! Δες τι πρέπει να κάνεις!

4 Posted by - July 5, 2018 - Workout

Μια από τις πρώτες ασκήσεις που σκέφτεσαι όταν ξεκινάς το πρόγραμμα σου, προκειμένου να σφίξεις τα πόδια και τους γλουτούς σου είναι τα καθίσματα. Τα squats, είναι μια πραγματικά καλή άσκηση, ωστόσο στοχεύει κυρίως στους τετρακέφαλους και στα πόδια. Ο γλουτός μπορεί να δουλεύει  κατά την διάρκεια ενός καθίσματος, αλλά αν θέλεις να δεις σημαντική διαφορά στο πίσω μέρος, θα πρέπει να αυξήσεις το ασκησιολόγιο σου με ασκήσεις που δουλεύουν «αυστηρά» αυτό το σημείο.

Δεν χρειάζεται να κάνεις εκατοντάδες καθίσματα. Δοκίμασε να δουλέψεις με τις παρακάτω ασκήσεις και θα νιώσεις αμέσως τι σημαίνει η άσκηση γλουτού.
dumbbell-rdlbutt2

 

 

 

 

 

butt3butt4

 

 

 

 

 

butt5butt6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ξεκίνα τώρα! Δοκίμασε να κάνεις 3 σετ απο 12 – 15 επαναλήψεις, αφού πρώτα έχεις κάνει δυναμικές διατάσεις για να ζεστάνεις το σώμα σου και μετά το τέλος στατικές διατάσεις προς αποκατάσταση των μυών.

evelina-nukta-1-e1424281402679 Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

 

 

No comments

Leave a reply