Δυνάμωσε το πλάγιο μέρος του κοιλιακού σου με μια μόνο άσκηση!

32 Posted by - September 18, 2018 - Workout

Πήγαινε τα πλάγια «push ups» σου σε νέο επίπεδο με αυτήν την αποτελεσματική παραλλαγή. Παραμένοντας σε πλάγια θέση στήριξης, κινώντας τη λεκάνη σου πάνω κάτω, δουλεύεις τους κοιλιακούς και τα χέρια σου με έναν εντελώς καινούριο τρόπο!

Η άσκηση αυτή, στοχεύει στο πλάγιο μέρος του κοιλιακού, δυναμώνει τον κορμό, ενώ παράλληλα τονώνει το χέρι.

Δες πως θα κάνεις την άσκηση

img_20161207_210514

  • Ξεκίνησε γυρνώντας από τη μια πλευρά και στηρίξτε το βάρος σου στον αγκώνα. Τα πόδια σου θα πρέπει να είναι σχεδόν σε ευθεία, ενώ παράλληλα, τοποθέτησε τα πέλματα σου, το ένα πάνω στο άλλο.
  • Αρχικά εισπνέεις. Ανεβάζεις την λεκάνη σου από το πάτωμα προς τα επάνω, κρατάς την κοιλιά σου σφιχτή και εκπνέεις δυνατά. Την πλάτη σου την κρατάς ανοιχτή.
  • Προσπάθησε να μείνεις ψηλά  3 δευτερόλεπτα. Χαμήλωσε  σιγά-σιγά την λεκάνη σου προς το πάτωμα – κρατώντας πάντα σφιχτή την κοιλιά σου – και ολοκλήρωσε την άσκηση.

Κάνε 2 με 3 σετ των 12 επαναλήψεων από κάθε πλευρά.

img_20161207_210303

Σε περίπτωση που δυσκολεύεσαι, μπορείς να κάνεις αυτή την άσκηση πιο εύκολα τοποθετώντας το πάνω πόδι στο πάτωμα. Αυτό, θα «ελαφρύνει» το χέρι σου και θα μειώσει την ένταση της δύναμης που χρειάζεται να βάλεις στον κορμό σου για να τον κρατήσεις σε ισορροπία.

πηγή: popsugar.com

 

No comments

Leave a reply