Δώσε την ευκαιρία στον εαυτό σου και φτιάξε το σώμα σου όπως το θέλεις!

55 Posted by - September 19, 2018 - Motivation, Workout

Είναι στιγμές που το πείσμα μεγαλώνει, η θέληση είναι μεγάλη, η ενέργεια αυξημένη και θέλεις και εσύ να αλλάξεις τον εαυτό σου, τις συνήθειες σου, το σώμα σου, την καθημερινότητα σου. Όλοι μας έχουμε την ανάγκη να αισθανόμαστε ενεργοί, όχι απλώς επιτυχημένα συνεπής σε υποχρεώσεις αλλά δραστήριοι σχετικά με όσα κάνουμε προκειμένου να νιώσουμε όμορφοι και δυνατοί.

Σύμφωνα με την ψυχολογία, αν καταφέρεις να είσαι εστιασμένος σε έναν προσωπικό στόχο και δουλεύεις για αυτόν με επιτυχία, σημαίνει πως έχεις την ικανότητα να πετύχεις πολλά περισσότερα.

Μήπως ήρθε η στιγμή να κάνεις κάτι για σένα; Να αρχίσεις να κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να τον θαυμάζεις, διαγράφοντας τη σκέψη ότι οι άλλοι μπορούν και εσύ όχι; Όλοι έχουμε την ικανότητα, την δυνατότητα, την δύναμη να κάνουμε τα πάντα. Άλλοι δουλεύουν περισσότερο, άλλοι λιγότερο και άλλοι καθόλου. Εκεί κρίνεται η διαφορά. Εσύ σε ποια κατηγορία βρίσκεσαι;

Αξιολογώντας τις συνθήκες, ποτέ δεν θα βρεις την ιδανική συνθήκη προκειμένου να αφοσιωθείς σε έναν στόχο σχετικά με το σώμα σου και την ευεξία σου. Εσύ να φτιάξεις την συνθήκη, τον «κανόνα» που θα σε οδηγήσει στην αλλαγή, με κύριο συντελεστή την θέληση σου. Γιατί αν το θέλεις, μπορείς να το κάνεις.

Ξεκίνα σήμερα κιόλας και γράψε στο σημειωματάριο σου αυτό που θέλεις για σένα. Συνέχισε καταγράφοντας του τρόπους που θα σε οδηγήσουν σε αυτό το αποτέλεσμα. Αν ο στόχος σου είναι να χάσεις βάρος, ξέρεις πως στις σημειώσεις σου θα πρέπει να αναφέρονται τόσο η άσκηση, όσο και η διατροφή. Μην ξεχνάς πως δεν κάνεις πρωταθλητισμό και κανείς δεν θα συμβουλέψει να είσαι όλη την ημέρα στα γήπεδα και στα γυμναστήρια. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα πρόγραμμα που θα σου υπενθυμίζει το στόχο σου, η θέληση και το πείσμα σου για να μην παρεκκλίνεις από αυτό.

Αν δεν έχεις συνηθίσει να γυμνάζεσαι ή σε κουράζει η ιδέα της έντονης άσκησης, δώσε μια ευκαιρία στον εαυτό σου, να μάθει πως είναι να δουλεύεις με το σώμα σου. Θα ήταν πολύ καλό αν μπορούσες να δουλεύεις το σώμα σου για 1 ώρα, τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα, αλλά αν αυτό για σένα δεν είναι εφικτό, αφιέρωσε έστω 10’ από τον χρόνο σου.

Ανακάλυψε απλές ασκήσεις για τον κορμό, τα χέρια και τα πόδια και δώσε στον εαυτό σου την ευκαιρία να αισθανθεί την αλλαγή!

Crunch-Challenge

fd882f71c6494288ed8df57fb53e71f8--spoiler-alert-baby-foods

54da0846270906874b8b711b9e294bc2

7-Minute-HIIT-Workout

 

 

 

 

 

Sumo-Squats

1f6e449aa10c82c9_b5d94435_bridge-use

Triceps-Dips

 

 

 

 

 

 

Να θυμάσαι πως εμείς ορίζουμε τις συνθήκες! Δική μας είναι η επιλογή!

Ακολούθησε μας και βρες το ιδανικό πρόγραμμα για σένα! 

 

evelina-nukta-1-e1424281402679 Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply