Εσύ ξέρεις πόσες φορές την εβδομάδα πρέπει να κάνεις κοιλιακούς;

3 Posted by - July 6, 2018 - Workout

Η κοιλιά είναι ο πυρήνας μας! Όσο πιο δυνατός είναι ο πυρήνας μας, τόσο πιο εύκολο είναι για εμάς να κάνουμε οτιδήποτε. Το αποτέλεσμα ενός σφιχτού κοιλιακού, δεν είναι μόνο το six pack (εννοείται θέλουμε), αλλά η δυνατότητα να έχουμε την ισορροπία και τη δύναμη που χρειάζεται ο κορμός για να είμαστε ευέλικτοι σε κάθε είδους άσκηση – κίνηση. Με έναν «δεμένο» κορμό, μπορούμε να εξελίξουμε τους κοιλιακούς μας, κάνοντας και αυτούς που νομίζουμε ότι δεν μπορούμε! Γιατί οι ασκήσεις κοιλιακών, δεν είναι θέμα τόσο αντοχής, όσο δύναμης του κορμού.

Αναρωτιέσαι πόσες φορές την εβδομάδα πρέπει να δουλεύεις την κοιλιά σου; Αρχικά, θα πρέπει να γνωρίζεις πως κατά την διάρκεια  κάθε είδους άσκηση που επιλέγεις να κάνεις, χρησιμοποιείς τον πυρήνα σου. Αυτό σημαίνει πως αν εστιάζεις στις σωστές εκπνοές και κρατάς σφιχτό τον κορμό σου (όπως άλλωστε είναι το σωστό για να εκτελέσεις σωστά μια άσκηση) η κοιλιά σου δουλεύει.

Όσον αφορά τις βασικές ασκήσεις κοιλιακών, μπορείς να δουλεύεις απο 3 εως 5 φορές την εβδομάδα με ένα δυνατό κύκλο ασκήσεων.

Ξεκίνα με ένα πρόγραμμα που επικεντρώνεται στον ορθό κοιλιακό και συνέχισε με ασκήσεις που στοχεύουν στο πλάγιο μέρος, όπως είναι οι περιστροφές και οι πλάγιες σανίδες.

Επειδή όμως αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να δεις τα six packs, θα πρέπει να διώξεις το λίπος που τα καλύπτει! Γι αυτό όσο εσύ θα δουλεύεις την κοιλιά σου, θα πρέπει να δουλεύεις και την διατροφή σου.

 

evelina-nukta-1-e1424281402679 Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

 

No comments

Leave a reply