Η 20λεπτη προπόνηση με πολλές καύσεις που μπορείς να κάνεις παντού

5 Posted by - August 10, 2018 - Workout

Δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου και κάνε πολλές καύσεις! Μέσα σε 20 λεπτά μπορείς να τονώσεις τους μυς και την φυσική σου κατάσταση. Μια 20λεπτη προπόνηση που συνδυάζει το αερόβιο και την δύναμη, είναι αρκετή για να γυμνάσεις όλο το σώμα σου. Όπου κι αν βρίσκεσαι, μπες σε δράση!

Με 4 μόνο κινήσεις, χωρίς εξοπλισμό, αυτή η διάλειμματική προπόνηση είναι ό, τι χρειάζεσαι για να αισθανθείς όμορφα με το σώμα σου.

Κάνε μια μικρή προθέρμανση, μερικές δυναμικές διατάσεις και βάλε χρόνο για να ξεκινήσεις!  Έχεις  40 δευτερόλεπτα για κάθε άσκηση και 20 δευτερόλεπτα διάλειμμα για να πας στην επόμενη. Ολοκλήρωσε 4 σετ με 1 λεπτό διάλειμμα στο ενδιάμεσο κάθε κύκλου.

Αξιοποίησε τον ελεύθερο χρόνο σου και κάνε μια γρήγορη προπόνηση που στο αποτέλεσμα της, θα σου φτιάξει την διάθεση.

 

 

Κάθισμα με αναπήδηση! Ξεκίνα! Έχεις 40” και μετά 20” ξεκούραση

Double-Pulse-Jump-Squats-20-Reps

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στατική προβολή με αναπήδηση! Πρώτα το ένα πόδι, μετά το άλλο! 40” το καθένα και 20” ξεκούραση

Split-Lunge-Jumps

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ήρθε η ώρα για burpees! Δεν είναι εύκολο, γι αυτό δεν χρειάζεται να βιάζεσαι! Έχεις 40” χωρίς στόχο με συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων. Κάνε όσες επαναλήψεις βγουν μέσα σε αυτόν τον χρόνο και ξεκουράσου για 20”

 

 

image-placeholder-title

 

 

 

 

 

 

Στήριξη με έκταση ποδιού δεξιά και αριστερά. Κράτα σφιχτή την κοιλιά σου και μην ξεχνάς τις εκπνοές. Μείνε εκεί για 40”. Μετά έχεις 1 ολόκληρο λεπτό ξεκούρασης για να ξεκινήσεις πάλι από την αρχή.

 

Plank-Side-Step

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

evelina-nukta-1-e1424281402679

Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

 

 

No comments

Leave a reply