Θέλεις μόνο 10 λεπτά για να γυμνάσεις πόδια και κοιλιά!

2 Posted by - July 10, 2018 - Workout

Ένα σχοινάκι μπορεί να γίνει ο καλύτερος σύμμαχος σου για να γυμνάσεις όλο το σώμα σου και να κάψεις πολλές θερμίδες. Πρόκειται για μια τρομερή άσκηση μέσω της οποίας μπορείς να ανεβάσεις παλμούς, να βελτιώσεις την αντοχή σου και να δουλέψεις τους μυς σου.

Σε συνδυασμό με μερικές ασκήσεις, μπορείς να κάνεις οπουδήποτε κι αν βρίσκεσαι, μια διαλλειματική προπόνηση και να στοχεύσεις τόσο στα πόδια, όσο και στην κοιλιά σου. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που συνδυάζει την αερόβια άσκηση και την άσκηση δύναμης και απευθύνεται σε όλους!

Διέθεσε μόλις 10 λεπτά απο τον χρόνο σου και ξεκίνα!

Βάλε χρόνο!

jumprope-01-fiss431

Άρχισες; Ολοκλήρωσε 1 λεπτό κάνοντας σχοινάκι!

 

 

 

 

 

 

 

squatsΚάνε καθίσματα για 30 δευτερόλεπτα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jumprope-01-fiss431Πάρε πάλι το σχοινάκι σου για άλλο 1 λεπτό

 

 

 

 

 

 

 

 

2 Πάμε σε push ups για 30 δευτερόλεπτα

 

 

 

 

 

 

jumprope-01-fiss431Πάρε πάλι το σχοινάκι σου για 1 λεπτό

 

 

 

 

 

 

 

 

Alternating-Forward-Lunges_ExerciseΈχεις 30” για να κάνεις προβολές

 

 

 

 

 

 

jumprope-01-fiss431Πάλι στο σχοινάκι για 1 λεπτό

 

 

 

 

 

 

 

 

imagesΣυνέχισε με σανίδα και εκτάσεις χεριών για 1 λεπτό

 

 

 

 

 

jumprope-01-fiss431Κράτα την ενέργεια σου για λίγο ακόμη και κάνε πάλι σχοινάκι για 1 λεπτό

 

 

 

 

 

 

 

 

LateralLungeΠάμε για πλαϊνές προβολές για 30”

 

 

 

 

 

 

jumprope-01-fiss431Ναι, φτάνουμε σιγά σιγά στο τέλος. Κάνε υπομονή! Είναι το τελευταίο 1λεπτο για σχοινάκι!

 

 

 

 

 

 

 

20100528-swimsuit-workout-mountain-climber-600x411

Κι αυτή είναι η τελευταία σου άσκηση για 30 δευτερόλεπτα

 

 

 

 

Τώρα μπορείς να κατεβάσεις παλμούς, να κάνεις αποθεραπεία με μερικές διατάσεις και να νιώσεις την περηφάνια γιατί τα κατάφερες!

 

No comments

Leave a reply