Με 1 μόνο κίνηση μπορείς να γυμνάσεις κοιλιά, χέρια, πόδια

2 Posted by - July 18, 2018 - Workout

Ανακάλυψε τι μπορείς να κάνεις με το σώμα σου! Επέλεξε συνδυαστικές ασκήσεις που με μια κίνηση γυμνάζουν πολλούς μυς, με σκοπό να αποκτήσεις δύναμη και να διπλασιάσεις τις καύσεις. Αν είσαι από αυτούς που συμπαθούν τις στηρίξεις, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις τις παραλλαγές αυτής της άσκησης και να δουλέψεις τον κορμό, τα χέρια και τα πόδια σου. Αν δεν είναι το καλύτερο σου, μπορείς απλώς να δοκιμάσεις, να ανεβάσεις το επίπεδο σου και θα δεις πως όσο θα τα καταφέρνεις, τόσο πιο εύκολο θα γίνεται.

Plank Story

 

Για αρχή μείνε στην αρχική στάση, σφίξε την κοιλιά σου, μην σταματάς να εκπνέεις και μέτρα μέχρι το 20.

plank

Τώρα, πάρε δύναμη και άρχισε να ανεβοκατεβάζεις τα χέρια σου, μετρώντας 15 επαναλήψεις.

5

Κάθισε στην αρχική θέση και ξεκίνα να ανεβοκατεβάζεις την λεκάνη σου, μετρώντας μέχρι το 20.

7

Συνέχισε σε αυτή τη θέση ανεβάζοντας τα χέρια εναλλάξ ψηλά μετρώντας μέχρι το 15.

images

Τέλος, μείνε σε στήριξη με τα χέρια σου τεντωμένα αυτή τη φορά. Ξεκίνα να φέρνεις τα πόδια σου εναλλάξ μπροστά. Μέτρα μέχρι το 20.

20100528-swimsuit-workout-mountain-climber-600x411

Ανάμεσα στις ασκήσεις κάνε διάλειμμα 20 δευτερολέπτων. Προσπάθησε να ολοκληρώσεις 3 σετ αυτού του κύκλου ασκήσεων.

 

evelina-nukta-1-e1424281402679 Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply