Ξεκινάμε! 7 τρόποι να κάνεις τη γυμναστική διασκέδαση

4 Posted by - November 23, 2014 - Motivation, Workout

Κάνουμε τα δύσκολα, εύκολα και μετατρέπουμε την κούραση της γυμναστικής σε διασκέδαση. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να βάλουμε τη γυμναστική στη ζωή μας – ακόμα και αν μας ακούγεται βαρετό αυτό – αρκεί να βρούμε αυτόν που θα μας κάνει να φορέσουμε τα αθλητικά μας και να βγούμε από το σπίτι με στόχο μια προπόνηση.
Άλλωστε, γυμναστική δεν σημαίνει να κλειστούμε σε ένα γυμναστήριο. Τι πιο ωραίο από το να αξιοποιήσουμε τη φύση και τις ομορφιές της.

1. Γυμναστική στο Βουνό
Υπάρχουν πολύ όμορφα μονοπάτια με θέα σε όλα τα βουνά. Όση πίεση κ αν υπάρχει στην καθημερινότητα, λίγο περπάτημα ή τρέξιμο με θέα στη φύση είναι ό, τι καλύτερο για τον οργανισμό και τη φυσική μας κατάσταση!
Μπορούμε να συνδυάσουμε ασκήσεις με βάρος του σώματος σε παγκάκι ή βράχο ή ό, τι βρίσκεται πιο κοντά μας.

2. Προπόνηση με ιμάντες
Μια πολύ καλή και αποτελεσματική προπόνηση είναι αυτή με ιμάντες! Αν έχουμε έναν ιμάντα μπορούμε, να κάνουμε προπόνηση παντού στη φύση. Στο γήπεδο, στο πάρκο ή στο σπίτι σε συνδυασμό με την αγαπημένη μας μουσική. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να ολοκληρώνουμε ένα πρόγραμμα προπόνησης ευχάριστα!

3. Ποδήλατο
Παίρνουμε το ποδήλατο και την αγαπημένη μας παρέα και φύγαμε για βόλτα. Διαλέγουμε μια διαδρομή ανάλογα με το επίπεδο μας και ξεκινάμε.

4. Συμμετοχή σε events – Τουρνουά
Η συμμετοχή σε διοργανώσεις, όπως οι Μαραθώνιοι ή τουρνουά σε περιπτώσεις αθλημάτων (πάντα ανάλογες του επιπέδου του), αυξάνει το κίνητρο κάθε ασκούμενου και τον κάνει καλύτερο. Ο καλός ανταγωνισμός σε συνδυασμό με τη δοκιμασία των ορίων μας σε μια ωραία διοργάνωση, αυξάνει την ευχαρίστηση μας για να συνεχίσουμε και να αυξήσουμε την απόδοση μας.

5. Ξεκινά χορό
Ένας από τους πιο διασκεδαστικούς τρόπους να γυμναστείς είναι χορός. Διάλεξε ένα οποιοδήποτε είδος χορού που σου αρέσει και ξεκίνα. Άλλωστε, στην περίπτωση του χορού, η μουσική είναι αυτή που θα σε οδηγήσει να ανεβάσεις παλμούς εύκολα και διασκεδαστικά.

6.Ξεκινά προπόνηση στην παραλία
Τι πιο ωραίο να ξεκινά κανείς τη μέρα του με τρέξιμο δίπλα στη θάλασσα. Αν έχεις το πλεονέκτημα να μένεις κοντά σε παραλία, δοκίμασε το. Είτε στην άμμο, είτε με παπούτσια σε παραλιακό δρόμο, η εικόνα θα σε οδηγήσει μόνη της να ολοκληρώσεις το τρέξιμο σου.
Η ιδανικότερη προπόνηση είναι ένα πρόγραμμα αερόβιου και μια σειρά ασκήσεων με το βάρος του σώματος.

7.Βαλε στοίχημα
Ότι και αν κανείς, άθλημα, τρέξιμο ή γυμναστική, βάλε στοίχημα με έναν συναθλητή η φίλο σου. Ποιος θα κερδίσει ή θα έχει τη μεγαλύτερη επίδοση; Η προπόνηση θα γίνει αυτόματα πιο διασκεδαστική!

Κωνσταντίνα Νάστου

__________ 2(1)Καθηγήτρια φυσικής αγωγής,
Personal trainer
dida.nastou@hotmail.com

No comments

Leave a reply