Οι 3 αλλαγές στην προπόνηση δύναμης που θα σε βοηθήσουν να κάψεις το λίπος

62 Posted by - August 18, 2017 - Workout

Ενώ η καύση θερμίδων μέσω αερόβιας άσκησης είναι απαραίτητη για την απώλεια βάρους, αν θέλεις να χάσεις λίπος πιο γρήγορα, θα πρέπει να ενσωματώσεις στο πρόγραμμα σου την προπόνηση δύναμης. Χρησιμοποιώντας κάποιες φορές τα βάρη, αντί των ασκήσεων με το βάρος του σώματος, θα ανακαλύψεις ότι το αποτέλεσμα που θέλεις, θα το αποκτήσεις σε λιγότερο χρόνο. Ειδικά αν ακολουθήσεις αυτές τις τρεις χρήσιμες οδηγίες.

 Αύξησε το βάρος. Για να κάψουμε περισσότερο λίπος, αυξάνουμε το… φορτίο. Τι θα συμβεί εάν κάψουμε περισσότερες θερμίδες, το οποίο θα μας βοηθήσει να διώξουμε περισσότερο συνολικό σωματικό λίπος;  Θα πούμε απλώς αντίο στο λίπος. Χρησιμοποίησε τα βάρη λοιπόν, κάνε λιγότερες επαναλήψεις και αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να καταφέρεις αυτό που θέλεις, πιο γρήγορα.
Συνδύασε το Cardio. Αξιοποίησε τα kettlebells, τις ιατρικές μπάλες και την μπάρα. Αυτά τα είδη εξοπλισμού  σου επιτρέπουν να συνδυάσεις την αερόβια άσκηση, με την προπόνηση δύναμης, να κάψεις θερμίδες και να αυξήσεις την μυϊκή σου μάζα. Το επιπρόσθετο βάρος, σε συνδυασμό με μια έντονη προπόνηση, θα αυξήσει τους παλμούς σου και θα αρχίσεις να καταναλώσεις ολοένα και περισσότερες θερμίδες.

 Επέλεξε συνδυαστικές ασκήσεις. Κέρδισε χρόνο και δούλεψε όλο σου το σώμα. Απ όλα τα μέρη του σώματος μπορείς να κερδίσεις κάτι και να καταναλώσεις θερμίδες. Άλλωστε δεν θέλεις μόνο γυμνασμένους γλουτούς και επίπεδη κοιλιά αλλά και όμορφα χέρια, πλάτη και στήθος. Όταν κάνεις καθίσματα, μπορείς συγχρόνως να γυμνάζεις τους δικεφάλους, κρατώντας βαράκια ή να επιλέγεις ασκήσεις όπως τα Burpees μέσω των οποίων δουλεύουμε χέρια, πόδια και κοιλιά.

Ακόμα και αν θεωρήσεις πως ένα δυνατό ασκησιολόγιο είναι δύσκολο, μπορείς απλώς να κάνεις λιγότερες επαναλήψεις από το να μην ασχοληθείς καθόλου.

 

No comments

Leave a reply