Σφιχτά πόδια και γλουτοί με 1 άσκηση

2 Posted by - September 13, 2018 - Workout

Θέλουμε ποικιλία για να μην βαριόμαστε! Δοκιμάζουμε ασκήσεις που μπορούμε να τις κάνουμε και συγχρόνως ανεβάζουμε το επίπεδο της φυσικής κατάστασης μας. Γ ιατό σήμερα, βάζουμε στο πρόγραμμα μας μια άσκηση που δεν είναι τόσο εύκολη, ωστόσο  μόλις ξεκινήσεις να την κάνεις, θα αντιληφθείς την αποτελεσματικότητα της. Με αυτή την κίνηση μπορείς να γυμνάσεις τα πόδια και τους γλουτούς σου, ενώ συγχρόνως θα δουλεύεις και την κοιλιά σου. Μην ξεχνάς να κρατάς την κοιλιά σου σφιχτή και το κορμό σου σε όρθια θέση.

Και τώρα μπορείς να καθίσεις στα γόνατα! Βάλε μια πετσέτα διπλωμένη για να μην νιώσεις πόνο στα γόνατα!

Βάλε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι και προσπάθησε να σηκωθείς όρθια με το ένα πόδι.  Έλα ξανά πάλι πίσω στα γόνατα, κατεβαίνοντας με το άλλο πόδι. Ανέβα ξανά με το αντίθετο πόδι. Με αυτό που κατέβηκες. Συνέχισε, μην σταματάς!

Αυτό είναι μια επανάληψη. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

 

 

0d69c966_edit_img_facebook_post_image_file_845236_1446674386_facebook

 

 

3162e3a51dc06ce6_Surrenders

 

popsugar

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments

Leave a reply