3 αξεσουάρ για ολοκληρωμένη γυμναστική στο σπίτι

15 Posted by - October 11, 2017 - Workout

Δεν χρειάζεσαι απαραίτητα ένα ολόκληρο γυμναστήριο για να μπορέσεις, να γυμνάσεις το σώμα σου. Στη περίπτωση λοιπόν, που δεν προλαβαίνει να γυμναστείς κάπου έξω ή σε κάποιο αθλητικό χώρο, προμηθεύσου τα 3 βασικά και οικονομικά αξεσουάρ γυμναστικής που μπορούν, να σου δώσουν αυτό που θέλεις. Μια ολοκληρωμένη άσκηση!

Σχοινάκι
Το σχοινάκι, είναι ένα δύσκολο αλλά και διασκεδαστικό ταυτόχρονα αερόβιο πρόγραμμα γυμναστικής. Μπορούν να γυμναστούν όλων των τύπων οι άνθρωποι, είτε αρχάριοι, είτε προχωρημένοι γιατί πολύ απλά, ανάλογα με τον ρυθμό πηδημάτων μπορούμε να αυξήσουμε τη δυσκολία του.
Πχ. Ένας αρχάριος μπορεί να ξεκινήσει με 30 πηδηματάκια, ενώ ένας προχωρημένος μπορεί να ξεκινήσει με 100.
Πίστεψε μας ότι αυτή η διαφορά των 70 πηδημάτων είναι αρκετά μεγάλη.
Επίσης, μπορούμε αντί να χρησιμοποιούμε τον αριθμό των πηδημάτων, να το κάνουμε με χρόνο. Δηλαδή ένας αρχάριος μπορεί να κάνει 3 σετ των 30’’, ενώ ένας προχωρημένος μπορεί να κάνει 3 έως 5 σετ του 1,5min και πάνω.

Λάστιχο
Το λάστιχο είναι ένα αξεσουάρ γυμναστικής με το οποίο μπορούμε, να γυμνάσουμε ιδανικά όλο μας το σώμα. (στήθος, πλάτη, ώμους, δικέφαλα, τρικέφαλα και πόδια). Όπως και στο σχοινάκι, έτσι και στο λάστιχο υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας. Στην περίπτωση του λάστιχου το επίπεδο καθορίζεται από το χρώμα που θα επιλέξουμε. Δηλαδή, υπάρχει το κόκκινο για τους αρχάριους, το πράσινο για λίγο πιο προχωρημένους, το μπλε για ένα καλό επίπεδο και το μαύρο για όσους είναι σε ανώτατο επίπεδο.
Επίσης, η αντίσταση καθορίζεται και από εμάς ανάλογα με το πόσο κοντά ή μακριά θα είμαστε από το σημείο στήριξης του λάστιχου. Υπάρχουν δυο σημεία στήριξης. Το πρώτο είναι σε ένα πολύ καλά στερεωμένο αντικείμενο στο σπίτι μας, όπως πχ σωλήνα καλοριφέρ, πόμολο πόρτας ή σε οτιδήποτε άλλο θεωρούμε στερεό στο σπίτι μας. Το δεύτερο σημείο είναι τα πόδια μας. Πατώντας στο λάστιχο, έχουμε μια σταθερή βάση για να κάνουμε το ασκησιολόγιο που έχουμε επιλέξει.

Μπάλα (Ελβετική)
Μπορούμε να γυμνάσουμε πάρα πολύ καλά τον κορμό του σώματος μας, (κοιλιακούς και ραχιαίους). Αυτό που πρέπει να προσέξουμε κατά την αγορά της ελβετικής μπάλας είναι τα διαφορετικά μεγέθη της και αυτό καθορίζεται σχετικά με το ύψος του ασκούμενου. Δηλαδή, προσέχουμε την διάμετρο της μπάλας, που ξεκινάει από 55εκ. και φτάνει ως 85εκ.
Άρα, ένα άτομο που είναι κοντό σε ύψος πχ. 1.50m, θα πρέπει να διαλέξει τη μικρότερη μπάλα διαμέτρου 55 εκατοστά. Αντίστοιχα, ένα ψηλός πχ. ύψους 1.90m θα πάρει τη μπάλα με την ανώτερη διάμετρο 85 εκατ.

Το προτέρημα αυτών των αξεσουάρ που διαλέξαμε, είναι το χαμηλό κόστος.
Μπορούμε να βρούμε στην αγορά λάστιχο με 15 ευρώ, σχοινάκι από 5- 10 ευρώ και μπάλα στα 25 ευρώ περίπου (ανάλογα με τη διάμετρο).

Λεωνίδας Λύτρας

FullSizeRender (9)Personal Trainer– Απόφοιτος Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών

lytras@gmail.com

facebook name: Lytras Leonidas

No comments

Leave a reply