4 ασκήσεις για τρομερά αποτελέσματα! Τις κάνεις παντού

16 Posted by - May 1, 2018 - Workout

Χάσε βάρος και γυμνάσου, οπουδήποτε κι αν βρίσκεσαι. Σημασία έχει να το θέλεις. Τρόποι υπάρχουν πολλοί. Εμείς, σου δίνουμε 4 πρακτικές και αποτελεσματικές ασκήσεις για να μείνεις fit ,όταν δεν έχεις χρόνο για το γυμναστήριο.

 

Σχοινάκιshutterstock_188819222
Συνδυάζοντας την αερόβια άσκηση, με την μυϊκή ενδυνάμωση, το σχοινάκι θα δυναμώσει τους δικέφαλους μύες, τους μύες των ωμών και τους μύες των ποδιών και θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος. Κάνοντας διπλό πήδημα ή μονό ή αναπήδημα, εκτός από την εκγύμναση του σώματος σου και της βελτίωσης της φυσικής σου κατάστασης, θα σε βοηθήσει και στην βελτίωση της συναρμογής των πάνω και κάτω άκρων.

 

 

 

shutterstock_157499579

Push ups
Οι κάμψεις είναι μια από τις πιο δημοφιλής ασκήσεις και μπορείς να τις κάνεις οπουδήποτε βρίσκεσαι. Πρόσεξε, να παραμένουν οι ώμοι σου στην ίδια ευθεία με τα πόδια σου και η μέση σου να είναι σταθερή. Μην ξεχνάς ότι η κοιλιά σου, όπως σε κάθε σου άσκηση, να παραμένει σφιχτή. Έτσι, θα βελτιώσεις την δύναμη του σώματος σου και θα γυμνάσεις όλο σου το κορμί και ειδικά τους μύες του θώρακα, του ώμου και τους τρικέφαλους.

 

 

 

 

shutterstock_116642359

Μονόζυγο
All time classic. Όλο και κάπου θα βρεις να πιαστείς. Ακόμα και από ένα κλαδί δέντρου. Βρες ισορροπία, πιάσου με κλειστή ή ανοιχτή λαβή και προσπάθησε να σηκώσεις το σώμα σου τόσο, ώστε το κεφάλι σου να περάσει την ευθεία των χεριών σου. Με το μονόζυγο θα δεις τρομερή βελτίωση στους δικέφαλους σου, στους μύες της πλάτης και στην κοιλιά σου.

 

 

 

 

 

shutterstock_55868866

Step
Είτε σε σκαλοπάτια, είτε σε ένα παγκάκι, οι κινήσεις step πάντα αποδίδουν. Είτε με τα δυο πόδια, είτε εναλλάξ, με αυτή την άσκηση μπορείς, να χτίσεις τους μυς των μηρών και των γλουτών.

 

 

 

 

 

 

Λεωνίδας Λύτρας

FullSizeRender (9)Personal Trainer– Απόφοιτος Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών
lytras@gmail.com
facebook name: Lytras Leonidas

No comments

Leave a reply