5 τρόποι να εξαφανίσεις το λίπος και να νιώσεις περήφανη για το σώμα σου

2 Posted by - April 16, 2018 - Motivation, Workout

Θα το εξαφανίσουμε το λίπος στην κοιλιά! Θέλει λίγο κόπο για να καταφέρουμε να διώξουμε τα επιπλέον κιλά, αφού δεν υπάρχει κανένας μαγικός τρόπος, ωστόσο εσύ που θέλεις πολύ να δεις την κοιλιά σου επίπεδη, θα τα καταφέρεις! Υπάρχουν τρόποι που αποδεδειγμένα θα σε οδηγήσουν στο αποτέλεσμα που επιθυμείς.

Γρήγορος ρυθμός
Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να αυξήσεις την αερόβια δραστηριότητα σου. Με αερόβια άσκηση θα κάψεις θερμίδες, οι οποίες θα μειώσουν το συνολικό σωματικό λίπος και έτσι θα χάσεις πόντους σε κάθε μέρος του σώματος, όπως και στην κοιλιά. Τρέξε, κάνε ποδήλατο, σχοινάκι, ολοκλήρωσε 1 ώρα αερόβιας άσκησης 4 ή 5 φορές την εβδομάδα για να δεις μια πραγματική διαφορά!

Εκρήξεις
Το απλό αερόβιο δεν αρκεί. Για να στοχεύσεις στη μείωση του λίπους, βάλε στο πρόγραμμα σου την διαλλειματική προπόνηση. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει την ανάμειξη του κανονικού ρυθμού με γρήγορες εκρήξεις. Κατά την διάρκεια του τρεξίματος, κάνε σπριντ για 2 λεπτά, με διαστήματα ανάπαυσης ενός λεπτού. Αυτή την διαλλειματική διαδικασία μπορείς να την κάνεις επίσης με το ποδήλατο, το κολύμπι ή άλματα με σχοινάκι.

Δύναμη
Όσο κι αν βοηθάει το cardio στην μείωση του λίπους, καθώς θα το συνηθίζεις και θα βλέπεις την διαφορά, θα πρέπει να αρχίσεις να προσθέτεις και ασκήσεις δύναμης! Για να δεις τονισμένους μυς, ήρθε η ώρα να συμπεριλάβεις στο πρόγραμμα σου ασκήσεις που θα ενισχύσουν τον πυρήνα σου όπως σανίδα, ασκήσεις ισορροπίας και κλασικές ασκήσεις κοιλιακού και ραχιαίου.

Φαγητό
Το πρόβλημα με την κοιλιά δεν βρίσκεται μόνο στα επιπλέον κιλά ή στον μη χτισμένο κοιλιακό. Πρόβλημα είναι επίσης η διαταραχή στο πεπτικό σύστημα και τα φουσκώματα που προκαλεί. Σε πολλές περιπτώσεις παραμένουμε με επιπλέον κοιλίτσα λόγω των πρηξιμάτων και λιγότερο για το πιθανό επιπλέον λίπος. Γι αυτό αποφεύγουμε τα τρόφιμα που προκαλούν φούσκωμα, όπως τα γαλακτοκομικά προϊόντα και αυτά με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος. Επίσης αποφεύγουμε τα ανθρακούχα αναψυκτικά. Πάρε αρκετές ίνες την ημέρα (25 έως 30 γραμμάρια) και πιες αρκετό νερό. Προτίμησε την πρωτεΐνη που θα σου δώσει ενέργεια και θα σε βοηθήσει στην οικοδόμηση μυών. Δεν χρειάζεται να αποκλίσεις τους υδατάνθρακες που θα στηρίξουν αυτή την ενέργεια και προκαλούν τον κορεσμό.

Κράτα σημειώσεις
Σε μελέτη διαπιστώθηκε ότι όσοι κατέγραφαν αυτό που έτρωγαν έχασαν διπλάσιο βάρος από αυτούς που δεν έδιναν ιδιαίτερη σημασία. Για να χάσεις 1 κιλό την εβδομάδα, πρέπει να κόψεις 500 θερμίδες από την συνολική πρόσληψη (250 μέσω άσκησης και 250 μέσω διατροφής είναι μια καλή κατανομή).

evelina-nukta-1-e1424281402679Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply