5 τρόποι να κάψεις περισσότερο λίπος

64 Posted by - January 18, 2018 - Motivation, Workout

Θα το κάψουμε το λίπος, θα φτιάξουμε το σώμα όπως το ονειρευόμαστε γιατί όλα μπορούν να γίνουν, αν το θέλουμε. Το μόνο που χρειάζεται  υπομονή, επιμονή και δράση. Μην χάνεις χρόνο, κάντο σωστά και το αποτέλεσμα θα το δεις στον καθρέφτη σου, στην ζυγαριά σου, στα ρούχα σου… Αρκεί, να μην εκτονώνεις την ενέργεια σου σε λιπαρό – περιττό φαγητό.    

Κάντο καλύτερα
Όταν ανεβαίνεις στον διάδρομο μην σκέφτεσαι μόνο τις θερμίδες που θα χάσεις τρέχοντας. Γύμνασε όλο το σώμα σου, όχι μόνο τα πόδια. Χρησιμοποίησε τα χέρια σου, κράτα σφιχτή την κοιλιά σου, δούλεψε την αναπνοή σου και θα δεις πως θα δουλεύουν συγχρόνως όλοι οι μυς σου και το αποτέλεσμα θα είναι ολοκληρωμένο, πολύ καλύτερο με εμφανή βελτίωση σε όλο το κορμί σου.

Ακολούθησε τους… φανατικούς
Μόνοι μας, πάντα κάτι παραλείπουμε και σε κάτι δύσκολο… εγκαταλείπουμε. Δοκίμασε να συμμετέχεις σε ομαδικά προγράμματα ή ακολούθησε κάποιον που δεν χάνει προπόνηση. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μην χάνεις λεπτό από την γυμναστική σου, αφού σε κανέναν δεν αρέσει, να φαίνεται ότι δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα. Γιατί αν θέλουμε, είμαστε εξίσου δυνατοί.

Η εποχή της έκρηξης
Οι περισσότεροι δουλεύουν πλέον το σώμα τους, κάνοντας διαλλειματική προπόνηση. Είτε χρησιμοποιώντας τον χρόνο στις ασκήσεις τους, είτε ακολουθούν πρόγραμμα με επαναλήψεις. Μπορεί η στιγμή της έντονης άσκησης να είναι λίγο επώδυνη αλλά είναι σύντομη και έχει διαλλείματα. Ανεβάζοντας τους παλμούς και μειώνοντας τους ανα διαστήματα, θα δεις ότι το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει. Επίσης, είναι μια προπόνηση ενδιαφέρουσα και καθόλου μονότονη.

Κάντο και μόνος σου
Όταν όλο το διαδίκτυο είναι γεμάτο από προπονήσεις που μπορείς να ακολουθήσεις. Δίνοντας προσοχή στη στάση του σώματος προς αποφυγή τραυματισμού,  «κλέψε» τις καλύτερες -για εσένα- ασκήσεις και φτιάξε το πρόγραμμα σου. Κάνοντας ασκήσεις συνδυαστικές, που γυμνάζουν όλο το σώμα, (και ακολουθώντας την διαλλειματική μορφή), θα καταφέρεις να γυμναστείς με μεγάλη επιτυχία.

Άλλαξε το
Μην ακολουθείς διαρκώς ένα συγκεκριμένο ασκησιολόγιο. Το σώμα συνηθίζει ό, τι κάνεις και η απόδοση μειώνεται. Προσπάθησε να αλλάζεις διαρκώς την προπόνηση σου, ενώ μπορείς να προσθέσεις στο πρόγραμμα σου, μία ή δυο φορές το τρέξιμο, ως έξτρα.

evelinaΕβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply