DeadLift: Η άσκηση που χρειάζεσαι για γλουτούς, πλάτη, κορμό!

69 Posted by - July 6, 2017 - Workout

Μια άσκηση για όλους. Μια άσκηση για όλο το σώμα. Μια άσκηση που αν την βάλεις στην καθημερινότητα σου, μπορεί να σε «μεταμορφώσει», ειδικά αν δεν αγαπάς πολύ την γυμναστική και αν δεν θέλεις να αφιερώνεις πολύ χρόνο γυμνάζοντας κάθε μέρος του σώματος ξεχωριστά.

Οι άρσεις θανάτου ή deadlifts είναι ιδανική για όσους θέλουν να χτίσουν μυϊκή μάζα – προσθέτοντας αρκετό βάρος, αλλά και για όσους θέλουν να δυναμώσουν τους μυς της πλάτης και των ποδιών.

Είναι εξίσου δυνατή άσκηση όπως τα καθίσματα, ωστόσο εδώ χρησιμοποιούμε και το υπόλοιπο σώμα μας, δυναμώνοντας και τα υπόλοιπα σημεία.
Συγχρόνως, γυμνάζουμε και τον κορμό μας γιατί κατά την εκτέλεση αυτής την άσκησης, πρέπει να διατηρούμε σφιχτό τον πυρήνα μας, προκειμένου να την εκτελέσουμε σωστά.

Οι άρσεις θανάτου απαιτούν μία μπάρα για να την εκτελέσουμε σωστά. Αν την εκτελούμε στο σπίτι, αρκεί ένα σκουπόξυλο – ειδικά αν είμαστε αρχάριοι, προκειμένου να μας βοηθήσει στην σωστή εκτέλεση.
 Η σωστή εκτέλεση απαιτεί την διατήρηση  ευθείας πλάτης κατά τη διάρκεια της άσκησης.
Αυτή η άσκηση δουλεύει περισσότερους μύες ταυτόχρονα από οποιαδήποτε άλλη κίνηση.
Είναι μια άσκηση που την έχουμε κάνει πολλές φορές στην καθημερινότητα μας, στις περιπτώσεις που θέλαμε, να σηκώσουμε ένα βαρύ αντικείμενο από το έδαφος, προστατεύοντας την μέση μας. Δηλαδή, σκύβοντας μπροστά, έχοντας έξω την λεκάνη μας.

Dead-lifts-straight-bar

 

 

 

 

 

 

 

Ξεκίνα:
Το στήθος έξω, οι ώμους προς τα πίσω, η πλάτη σε ευθεία,  το βλέμμα μπροστά. Τα γόνατα παραμένουν σταθερά, όπως και η κίνηση καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης.

deadlift

No comments

Leave a reply