#SexyBack Κάνε τις ασκήσεις που θα σου χαρίσουν σέξι πλάτη

3 Posted by - August 6, 2018 - Workout

Όταν σκέφτεσαι μια ωραία πλάτη, πως την φαντάζεσαι; Γυμνασμένη ίσως; Είναι σημαντικό να φοράς ό, τι θέλεις, να αφήνεις την πλάτη σου ανοιχτή. Να την αναδεικνύεις με κάθε τρόπο. Πόσο μάλλον αν έχεις γυμνάσει το πάνω μέρος του κορμού σου και έχεις κουραστεί γι αυτό.

Δεν χρειάζεται να έχεις «όγκο» για να φαίνεται ωραία η πλάτη σου. Το μόνο που πρέπει να κάνεις, είναι κάποιες ασκήσεις που στοχεύουν σε αυτό το σημείο. Οι ασκήσεις αυτές δεν θα σε βοηθήσουν μόνο αισθητικά αλλά είναι εξίσου σημαντικές για την υγεία σου. Θα βελτιώσουν την στάση του σώματος σου, καθώς οι τραυματισμοί στην πλάτη είναι καταστροφικοί για την καθημερινότητα σου.

Βάλε στο πρόγραμμα σου αυτές τις ασκήσεις για να είσαι υγιής και σέξι!

Dumbbell-Deadlift-Upright-Row

image_iphone

 

 

 

 

 

 

 

 

 

deadlift-bent-over-row-

 

 

αρχείο λήψης

 

 

 

 

 

 

 

 

Είναι ασκήσεις τις οποίες μπορείς να κάνεις! Δεν χρειάζεται να ανήκεις στους προχωρημένους για να σηκώσεις βαράκια και να κάνεις κάποιες επαναλήψεις που στοχεύουν στην πλάτη. Ξεκίνα και κάνε 4 σετ των 10 επαναλήψεων.

 

 

No comments

Leave a reply