TRX: Δυνάμωσε το σώμα σου με έναν ιμάντα

2 Posted by - July 4, 2014 - Workout

Το TRX είναι ένα “μηχάνημα” που οι ασκήσεις γίνονται αποκλειστικά και μόνο με το βάρος του σώματος μας. Μάλιστα, μπορούμε να γυμναστούμε οπουδήποτε (σπιτι, γυμναστήριο, εξοχή κτλ), αρκεί να υπάρχει ένα σταθερό σημείο στήριξης.

Αλλάζοντας λοιπόν, την κλίση του σώματος μας, κάνουμε πιο δύσκολη ή πιο εύκολη την κάθε άσκηση. Με το TRX μπορούμε να βελτιώσουμε τη δύναμη, την ισορροπία, την μυϊκή αντοχή καθώς και την μυϊκή υπερτροφία.

Επίσης, λόγω της φύσεως των ασκήσεων, στο TRX δυναμώνει ο κορμός μας και ιδιαίτερα η περιοχή της κοιλιάς.
Στην ερώτηση λοιπόν, για το αν αξίζει να δοκιμάσουμε το TRX ή όχι, η απάντηση μας είναι σαφέστατα ΝΑΙ, καθώς δεν υπάρχουν ηλικιακοί περιορισμοί, ούτε έχει σημασία αν κάποιος είναι αρχάριος ή προχωρημένος, αθλητής ή μη.

Προσοχή, απαιτείται πάντα η σωστή τεχνική και εκτέλεση των ασκήσεων για την αποφυγή ανεπιθύμητων τραυματισμών. Για το λόγο αυτό, καλό θα ήταν, η πρώτη μας εμπειρία να γίνει υπό την επίβλεψη κάποιου ειδικού.

Λεωνίδας Λύτρας

lytrasPersonal Trainer– Απόφοιτος Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών

lytras@gmail.com

facebook name: Lytras Leonidas

No comments

Leave a reply