Αναρωτιέσαι αν μπορείς να κάψεις λίπος μόνο αν σηκώνεις βάρη;

6 Posted by - June 14, 2021 - Workout

Δεν υπάρχει κανένας τέλειος τρόπος για να μεταμορφώσετε το σώμα σας, και οι περισσότεροι ειδικοί θα συμφωνούσαν ότι όλα έχουν να κάνουν με το τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Επειδή, η πληροφόρηση γύρω από την  φυσική κατάσταση και την υγεία είναι μεγάλη  και θα έχετε  ακούσει πολλά για προπονήσεις, δίαιτες και τρόπους να χάσετε λίπος, να αυξήσετε  μυικό ιστό κτλ, μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβουμε τι είναι καλύτερο για εμάς και τους στόχους  μας , ειδικά αν προσπαθούμε να κάψουμε λίπος και να χτίσουμε μυς.

Ας πούμε ότι θέλετε να κάψετε λίπος, αλλά δεν αντέχετε το αεροβιο. Ποιες είναι οι επιλογές σας; Είναι η άρση βαρών και η άσκηση δύναμης αρκετά για να σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος, χωρίς να τρέχετε;

Ναι, μπορούμε να κάψουμε λίπος μόνο με βάρη. Ωστόσο, αν ο στόχος μας είναι να κάψουμε γρήγορα το λίπος, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το αεροβιο.  Η προσθήκη κάποιας καρδιαγγειακής άσκησης  και η πραγματοποίηση μικρών αλλαγών στη διατροφή σας θα δημιουργήσει μια πιο ισορροπημένη ρουτίνα και μπορεί να οδηγήσει σε γρηγορότερα αποτελέσματα. 

Αλλά αν το cardio δεν το θέλετε καθόλου, το να σηκώνετε βάρη, θα σας βοηθήσει στην καύση λίπους. Απλώς η προσθήκη αερόβιου προγράμματος σε συνδυασμό με καλη διατροφή είναι σίγουρα ακόμα καλύτερη λύση.

Ποια είναι η καλύτερη προπόνηση για να χάσετε σωματικό λίπος;

 Όπως αναφέραμε νωρίτερα, υπάρχουν τόσες πολλές πληροφορίες και είναι δύσκολο να καταλάβετε  ποια προπόνηση θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους σας. Ωστόσο δεν υπάρχει κανένας καλύτερος τρόπος για να χάσετε λίπος από να βάλετε την άσκηση στην ζωή σας. Σε γενικές γραμμές, η καλύτερη προπόνηση είναι πραγματικά αυτό που σας αρέσει να κάνετε. Εάν δεν σας αρέσει κάτι, είναι λιγότερο πιθανό να το κάνετε, οπότε βρείτε κάτι που σας αρέσει και ξεκινήστε από εκεί. Για να χάσετε λίπος ξεκινήστε με έναν συνδυασμό προπόνησης δύναμης, αερόβιας άσκησης και υγιεινής διατροφής.

 Πόσο συχνά πρέπει να γυμνάζεστε ανά εβδομάδα για να χάσετε σωματικό λίπος; 

Τώρα που έχετε μια γενική ιδέα για το τι πρέπει να κάνετε για να χάσετε σωματικό λίπος, πιθανότατα αναρωτιέστε πώς θα πρέπει να μοιάζει η εβδομαδιαία προπόνηση σας. Στην ιδανική περίπτωση, πρέπει να κάνετε προπόνηση δύναμης δύο έως τρεις  ημέρες και δύο έως τρεις ημέρες αερόβια άσκηση. Είναι επίσης σημαντικό να επιτρέψετε στο σώμα σας να ανακάμψει, γι ‘αυτό είναι ορθό να ξεκουράζεστε τουλάχιστον μία ημέρα την εβδομάδα.

Εάν ο χρόνος είναι περιορισμένος, δοκιμάστε να προσθέσετε αερόβιες ασκήσεις ανάμεσα στο προγραμμα σας.  Για παράδειγμα, εάν είναι ημέρα που θα γυμνάσατε τα πόδια σας, δοκιμάστε να κάνετε σχοινάκι για 60 δευτερόλεπτα μεταξύ των σετ. Και αν η προπόνηση πέντε έως έξι ημέρες την εβδομάδα δεν είναι εφικτή αυτήν τη στιγμή, δεν χρειάζεται να το κάνετε. Βάλτε έναν στόχο που σας ταιριάζει. Για παράδειγμα αν είναι εφικτό για εσάς να γυμνάζεστε 3 φορές την εβδομάδα κάντε ένα συνδυασμό ασκήσεων το οποίο καλύπτει αρκετές μυϊκές ομάδες και προσθέστε σε αυτό το πρόγραμμα κάποιες αερόβιες ασκήσεις όπως είναι τα squat με αναπήδηση και τα burpees.

 Τι πρέπει να τρώτε για να μειώσετε το ποσοστό σωματικού λίπους;

Όταν προσπαθούμε να αλλάξουμε τη σύνθεση του σώματός μας, να αυξήσουμε τον άπαχο μυ και να μειώσουμε τη λιπώδη μάζα, πρέπει να προσέξουμε την διατροφή μας. Η αποκοπή ολόκληρων ομάδων τροφίμων, όπως οι υδατάνθρακες, δεν είναι απαραίτητη. Στην πραγματικότητα, πιθανότατα θα νιώσετε κουρασμένοι αν το κάνετε, δεδομένου ότι είναι πηγή ενέργειας. Απλώς δοκιμάστε να τους περιορίσετε. Επίσης, αντί να σκέφτεστε το τι είναι «καλό» και τι «κακό», ίσως σας βοηθήσει περισσότερο να σκέφτεστε πως μερικά τρόφιμα δεν είναι για «κάθε μέρα» αλλά για «μερικές φορές».
Υπάρχουν τρόφιμα που πρέπει να προσπαθείτε να έχετε καθημερινά στην διατροφή σας όπως λαχανικά, φρούτα, άπαχες πρωτεΐνες και δημητριακά ολικής άλεσης.

Η απώλεια λίπους μπορεί να μην συμβεί εν μία νυκτί, αλλά τώρα έχετε ένα σχέδιο και μπορείτε το εφαρμόσετε!

Επιπλέον μην υποτιμάς τα συμπληρώματα διατροφής. Μπορούν να γίνουν σύμμαχος στην προσπάθεια σου για απώλεια βάρους και καύση λίπους. 

Η πόσιμη αλόη, πέρα από τις ευεργετικές, θεραπευτικές της ιδιότητες, βοηθάει στην καλη λειτουργία του μεταβολισμού. 

Σου προτείνουμε να δοκιμάσεις το Aloe Vera Drinking Gel Intense Sivera

A3568A0F-F650-455B-867D-3BF5EA6930F9

Ένας πραγματικός ειδικός για την ευεξία σας: το Aloe Vera Drinking Gel Intense Sivera με εκχύλισμα κνίδης και αγνό μέλι

Το Aloe Vera Drinking Gel Intense Sivera συνδυάζει τις ευεργετικές ιδιότητες της Aloe Vera με το φυσικό εκχύλισμα τσουκνίδας.

Η επιστημονική έρευνα αποτελεί τη βάση για καινοτόμες ιδέες ανάπτυξης προϊόντων. Για το λόγο αυτό, η LR επενδύει πολύ χρόνο και πόρους προκειμένου να παραμένει στην κορυφή της επιστήμης και της έρευνας. Το Aloe Vera Drinking Gel Intense Sivera αποτελεί ένα ενδεικτικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η LR συνδυάζει πολύτιμα φυσικά συστατικά προκειμένου να παράγει υψηλής ποιότητας προϊόντα για εσάς.

  • 90 % Gel του φύλου Aloe Vera
  • 7 % Μέλι ανθέων
  • Με εκχύλισμα τσουκνίδας για υψηλή περιεκτικότητα σε πυρίτιο
  • Πιστοποιημένο από το Ινστιτούτο SGS FRESENIUS και το IASC Διεθνές Επιστημονικό Συμβούλιο της Αλόης (International Aloe Science Council)

Θα το βρεις εδώ 

No comments

Leave a reply