4 ασκήσεις για να φύγουν χαλάρωση και κυτταρίτιδα

3 Posted by - June 20, 2022 - Workout

Οι σύνθετες ασκήσεις δεν είναι εξαιρετικές μόνο για την εξοικονόμηση χρόνου κατά τη διάρκεια της προπόνησης σου, αλλά γιατί γυμνάζεις συγχρόνως τις μεγάλες μυικές ομάδες, όπως είναι οι μυς των ποδιών. Οι συνδυαστικές ασκήσεις απαιτούν να δουλέψεις σκληρότερα αλλά είναι άκρως αποδοτικές. Μπορείς να τις κάνεις με ελάχιστο εξοπλισμό ή και χωρίς εξοπλισμό. Αν νομίζεις ότι τα πόδια σου ασκούνται αρκετά μέσω του περπατήματος ή του τρεξίματος, θα πρέπει να αναθεωρήσεις.  Είναι σημαντικό να αφιερώνεις χρόνο στο αερόβιο πρόγραμμα, ωστόσο είναι απαραίτητο να  επικεντρωθείς στην ενδυνάμωση των ποδιών. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποτρέψεις πιθανό τραυματισμό και θα μεγιστοποιήσεις την απόδοση σου.

Αν ο στόχος σου είναι να χάσεις βάρος, να καταπολεμήσεις χαλάρωση και κυτταρίτιδα,  αυτός ειναι ο καλύτερος τρόπος για να τα καταφέρεις! Κάθε πρόγραμμα είναι ενδεικτικό. Αν θέλεις να δεις ένα καλό αποτέλεσμα, φρόντισε να γυμνάζεσαι τακτικά και να ανανεώνεις το πρόγραμμα σου.

Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις.

Πλαϊνές προβολές

Squat-to-Side-Lunge

 

Sumo Καθίσματα

Sumo-Squat-to-Calf-Raise

 

Καθίσματα με αναπήδηση

Squat-Press-to-Jump-Squat

 

Άρσεις λεκάνης

8A47303C-295D-4244-8CF1-53D61C327BF8

 

 

No comments

Leave a reply