Δες πόσα κιλά (και πως) μπορείς να χάσεις σε 3 μήνες

3 Posted by - January 8, 2019 - Motivation

Είσαι στην φάση που θέλεις να χάσεις βάρος και έχεις ξεκινήσει την προσπάθεια; Η αλήθεια είναι πως είναι δύσκολο να απολαύσεις αυτή την περίοδο της απώλειας βάρους. Ωστόσο, υπάρχει κάτι που αν συμφιλιωθείς με αυτό, θα κάνει την προσπάθεια σου επιτυχημένη και χωρίς να ζοριστείς πάρα πολύ. Αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου. Αν σταματήσεις να είσαι ανυπόμονη για το αποτέλεσμα και συμβιβαστείς με την ιδέα ότι θα χρειαστούν κάποιοι μήνες υπομονής και καλής προσπάθειας, προκειμένου να μειωθεί το λίπος, τότε είσαι σε έναν πολύ καλό δρόμο.

Αν δώσεις κάποιο χρόνο στον εαυτό σου (πχ 3 μήνες), πέραν του βέβαιου αποτελέσματος, θα διατηρήσεις την υγεία σου και όλες αυτές οι διατροφικές αλλαγές που θα ακολουθήσεις, θα γίνουν μια καλή συνήθεια, ώστε να διατηρήσεις εν συνεχεία το βάρος σου. Άρα, είτε θέλεις αν χάσεις 10 κιλά, είτε 50, είτε 100, η υπομονή και ο χρόνος, είναι ο καλύτερος σύμμαχος.

Αν και το σώμα του καθενός είναι διαφορετικό, γενικά οι άνθρωποι μπορούν να χάσουν ένα κιλό την εβδομάδα εάν το κάνουν με υγιεινό τρόπο. Έτσι, σε 3 μήνες, ένας υγιής στόχος είναι τα 12 κιλά.

Πως θα καταφέρεις όμως να χάσεις αυτά τα κιλά;

Για να χάσεις βάρος, πρέπει να κάψεις περισσότερες θερμίδες από αυτές που λαμβάνεις. Δεδομένου ότι η συνιστάμενη πρόσληψη θερμίδων ημερησίως φτάνει τις 2000,  πρέπει να δημιουργήσεις ένα έλλειμμα 3.500 θερμίδων εβδομαδιαίως (-500 ημερησίως) για να χάσεις 1 κιλό. Αυτό μπορεί να γίνει με το να καις θερμίδες μέσω της άσκησης ή μειώνοντας την πρόσληψη των θερμίδων. Ο καλύτερος τρόπος είναι να κάνεις ένα συνδυασμό των δύο αυτών μεθόδων. Ο συνδυασμός  θα σε βοηθήσει στο να τρως τόσο, όσο και να μην πεινάς, ενώ θα παίρνεις όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι μέσω της διατροφής. Συγχρόνως με την γυμναστική, θα κάνεις τις καύσεις που απαιτούνται και οι θερμίδες θα χάνονται.

Πως θα κάνεις τις καύσεις;

Η αερόβια άσκηση παραμένει η νούμερο 1 επιλογή για να κάψεις τις θερμίδες που χρειάζεται. Ακολουθώντας ένα αερόβιο πρόγραμμα χαμηλής έως μέτριας έντασης, είναι ότι πρέπει για εσένα που έχεις στόχο να απαλλαγείς από τα κιλά.  Με 280 λεπτά άσκησης την εβδομάδα (40 λεπτά ημερησίως) θα διώχνεις τις θερμίδες και θα αποκτήσεις μια καλή φυσική κατάσταση. Αν η άσκηση, σου φαίνεται βουνό, σκέψου ότι δεν χρειάζεται να κάνεις έντονη άσκηση. Φθάνοντας μόλις το 60 έως 70% του μέγιστου καρδιακού ρυθμού, μπορείς να κάψεις λίπος, χωρίς να νιώσεις εξάντληση.

Μην αγνοείς την ενδυνάμωση

Η αερόβια άσκηση είναι απαραίτητη για την απώλεια βάρους, ωστόσο είναι σημαντικό να δώσεις λίγη σημασία και στους μυς σου. Άλλωστε και οι ασκήσεις ενδυνάμωσης προσφέρουν σπουδαία καύση θερμίδων. Μπορείς, δυο φορές την εβδομάδα, να προσθέσεις στο πρόγραμμα σου ένα 40λεπτο πρόγραμμα με ασκήσεις ενδυνάμωσης για όλο το σώμα και τις υπόλοιπες να τις αφιερώνεις σε cardio (ακόμα και αν αυτό είναι μια μεγάλη βόλτα).

evelina-nukta-1-e1424281402679Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply