Δοκίμασε τον πιο απλό τρόπο για να κάψεις λίπος

6 Posted by - December 8, 2020 - Motivation

Ακούγεται περίεργο, ίσως και ανόητο αλλά μόνο αν μπεις σε δράση θα καταλάβεις, πως αυτή η δράση από μόνη της είναι το κίνητρο σου! Όσο θετικά και να σκέφτεσαι, όσο κι αν επιθυμείς – θεωρητικά- να γίνεις superbody, αν δεν νιώσεις την κούραση της άσκησης στο κορμί σου, δεν πρόκειται να αισθανθείς αυτή την ψυχολογική δύναμη που θα σε πάει ένα βήμα παρακάτω. Άλλωστε, το ζητούμενο δεν είναι να ξεκινήσεις, αλλά να συνεχίσεις! Για την ακρίβεια, αυτό που θέλεις είναι να μην σταματήσεις! Το κίνητρο βρίσκεται μέσα σου! Ανακάλυψε το και κάνε την άσκηση τρόπο ζωής!

Οργάνωσε το πρόγραμμα σου! Μην σκέφτεσαι “θα κάνω γυμναστική αύριο”! Οργάνωσε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα σου! Δεσμεύσου πως θα ακολουθείς το ασκησιολόγιο σου, τουλάχιστον 3 ή 4 φορές την εβδομάδα για τον επόμενο μήνα.  Με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται το ποσοστό να μην είσαι συνεπής, ενώ η ανάγκη σου να αποδείξεις στον εαυτό σου ότι θα μειώσεις το λίπος και θα δυναμώσεις, μεγαλώνει!

Πάρε τον χρόνο σου! Μην ξεπατώνεσαι! Όταν παίζεις με την αντοχή σου, ενώ είσαι αρχάριος, το πιθανότερο είναι να εξαντληθείς άμεσα και να απογοητευτείς! Χρειάζεται χρόνος για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις σε ένα έντονο πρόγραμμα άσκησης, γι αυτό ξεκίνα χαλαρά και θα έρθει η μέρα που θα μπορείς να ανεβάσεις παλμούς τόσο εύκολα, όσο δεν θα το πιστεύεις! Απλώς, όπως σε όλα τα πράγματα, έτσι και στην γυμναστική, το κλειδί για να πετύχεις τον στόχο σου, είναι να λειτουργήσεις με ένα πρόγραμμα προοδευτικότητας.

Όλα θα πάνε τέλεια! Φέρε την άσκηση στα μέτρα σου, ακολούθησε ένα πρόγραμμα που να το απολαμβάνεις και να είσαι συνεπής αυτό.

 

 

15 (2)

 Εβελίνα Νύκτα
Fitness Trainer/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com @evelinanykta

No comments

Leave a reply