Δοκίμασε τον πιο απλό τρόπο για να κάψεις λίπος

3 Posted by - November 25, 2019 - Motivation

Ακούγεται περίεργο, ίσως και ανόητο αλλά μόνο αν μπεις σε δράση θα καταλάβεις, πως αυτή η δράση από μόνη της είναι το κίνητρο σου! Όσο θετικά και να σκέφτεσαι, όσο κι αν επιθυμείς – θεωρητικά- να γίνεις superbody, αν δεν νιώσεις την κούραση της άσκησης στο κορμί σου, δεν πρόκειται να αισθανθείς αυτή την ψυχολογική δύναμη που θα σε πάει ένα βήμα παρακάτω. Άλλωστε, το ζητούμενο δεν είναι να ξεκινήσεις, αλλά να συνεχίσεις! Για την ακρίβεια, αυτό που θέλεις είναι να μην σταματήσεις! Το κίνητρο βρίσκεται μέσα σου! Ανακάλυψε το και κάνε την άσκηση τρόπο ζωής!

Οργάνωσε τις συνεδρίες σου!

Μην κανονίζεις μια ώρα άσκησης για αύριο! Οργάνωσε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα σου, κλείνοντας τουλάχιστον 3 ή 4 συνεδρίες για τις επόμενες ημέρες. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται το ποσοστό να μην είσαι συνεπής, ενώ η ανάγκη σου να αποδείξεις στον εαυτό σου ότι είσαι δυνατός, μεγαλώνει!

Πάρε τον χρόνο σου!

Μην ξεπατώνεσαι! Όταν παίζεις με την αντοχή σου, ενώ είσαι αρχάριος, το πιθανότερο είναι να εξαντληθείς άμεσα και να απογοητευτείς! Χρειάζεται χρόνος για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις σε ένα έντονο πρόγραμμα άσκησης, γι αυτό ξεκίνα χαλαρά και θα έρθει η μέρα που θα μπορείς να ανεβάσεις παλμούς τόσο εύκολα, όσο δεν θα το πιστεύεις! Απλώς, όπως σε όλα τα πράγματα, έτσι και στην γυμναστική, το κλειδί για να πετύχεις τον στόχο σου, είναι να λειτουργήσεις με ένα πρόγραμμα προοδευτικότητας.

Όλα θα πάνε τέλεια! Φέρε την άσκηση στα μέτρα σου, μην αναβάλεις την επίσκεψη σου στο γυμναστήριο και ακολούθησε ένα πρόγραμμα που να το απολαμβάνεις!

15 (2) Εβελίνα Νύκτα
Fitness Trainer/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply