Εκμεταλλεύσου την αναπνοή σου! Είναι ικανή να σου αλλάξει το σώμα!

2 Posted by - July 15, 2019 - Motivation

Μόνο με την αναπνοή σου,  μπορείς να κάνεις θαύματα! Η σωστή αναπνοή, σε συνδυασμό βέβαια με την σωστή εκπνοή, διώχνει τις τοξίνες, λειτουργεί υπέρ του μεταβολισμού, καθαρίζει το μυαλό, συμβάλλει στην ψυχική υγεία!

1. Διώξε τις τοξίνες     

Το σώμα έχει σχεδιαστεί για να απελευθερώνει το 70% των τοξινών του μέσω της αναπνοής. Εάν δεν αναπνέετε αποτελεσματικά, δεν απομακρύνετε σωστά τις τοξίνες του. Όταν εκπνέετε αέρα, απελευθερώνετε διοξείδιο του άνθρακα που έχει περάσει από το αίμα στους πνεύμονές σας. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι ένα φυσικό απόβλητο και το σώμα σας, μέσω του μεταβολισμού, το αποβάλει.

2. Άφησε το σώμα σου ελεύθερο να «ρουφήξει» οξυγόνο

Όταν είστε θυμωμένοι, φοβισμένοι ή αγχωμένοι, οι μύες σας σφίγγονται και η αναπνοή σας γίνεται ρηχή. Όταν η αναπνοή σας είναι ρηχή δεν παίρνετε την ποσότητα οξυγόνου που χρειάζεται το σώμα σας.

3. Καθάρισε το μυαλό σου

Η Οξυγόνωση του εγκεφάλου μειώνει  υπερβολικά το επίπεδο άγχους. Δώστε προσοχή στην αναπνοή σας. Αναπνεύστε αργά, βαθιά. Καθώς χαλαρώνετε το σώμα σας, μπορεί να διαπιστώσετε ότι η αναπνοή σας φέρνει σαφήνεια και ιδέες.

4. Η αναπνοή ανακουφίζει τα συναισθηματικά προβλήματα

Η αναπνοή θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε τα συναισθήματα σας από το σώμα σας.

5. Η αναπνοή ανακουφίζει από τον πόνο.

Μπορεί να μην συνειδητοποιήσετε τη σύνδεσή της αναπνοής με το πώς σκέφτεστε, αισθάνεστε και βιώνετε τη ζωή. Για παράδειγμα, τι συμβαίνει στην αναπνοή σας όταν αναμένετε πόνο; Ίσως κρατάτε την αναπνοή σας. Ωστόσο, μελέτες δείχνουν ότι η αναπνοή στον πόνο σας βοηθά να το χαλαρώσετε.

6. Ανακουφίσου από τον στομαχικό πόνο

Οι κινήσεις του διαφράγματος κατά τη διάρκεια της άσκησης βαθιάς αναπνοής μαλακώνουν το στομάχι, το λεπτό έντερο, το ήπαρ και το πάγκρεας. Όταν εισπνέετε αέρα το διάφραγμα σας κατεβαίνει και η κοιλιά σας θα επεκταθεί. Με αυτή τη δράση, κάνετε μασάζ στα ζωτικά όργανα και βελτιώνετε την κυκλοφορία τους. Η ελεγχόμενη αναπνοή ενισχύει και τονώνει τους κοιλιακούς μυς σας.

7. Η αναπνοή αυξάνει τον μυ

Αναπνοή είναι η διαδικασία οξυγόνωσης σε όλα τα κύτταρα του σώματός σας. Με την παροχή οξυγόνου στον εγκέφαλο, αυτό αυξάνει τους μυς στο σώμα σας.

8. Η αναπνοή ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Το οξυγόνο ταξιδεύει μέσω της κυκλοφορίας του αίματος, προσκολλώντας στην αιμοσφαιρίνη στα ερυθρά αιμοσφαίρια. Αυτό στη συνέχεια εμπλουτίζει το σώμα σας για να μεταβολίζει τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες.

9. Η αναπνοή βελτιώνει τη στάση του σώματος

Οι καλές τεχνικές αναπνοής για μια παρατεταμένη χρονική περίοδο θα ενθαρρύνουν την καλή στάση του σώματος. Η κακή στάση του σώματος, θα οδηγήσει σε λανθασμένη αναπνοή, γι ‘αυτό είναι μια τόσο σημαντική διαδικασία, να έχετε σωστή στάση  και θα δείτε μεγάλα οφέλη.

10. Η αναπνοή βελτιώνει την ποιότητα του αίματος

Η βαθιά αναπνοή αφαιρεί όλο το διοξείδιο του άνθρακα και αυξάνει το οξυγόνο στο αίμα και έτσι αυξάνει την ποιότητα του αίματος.

11. Η αναπνοή αυξάνει την πέψη και την αφομοίωση των τροφίμων

Τα πεπτικά όργανα, όπως το στομάχι, λαμβάνουν περισσότερο οξυγόνο και επομένως λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. Η πέψη ενισχύεται περαιτέρω από το γεγονός ότι το τρόφιμο οξυγονώνεται περισσότερο.

12. Η αναπνοή  βελτιώνει το νευρικό σύστημα

Ο εγκέφαλος, ο νωτιαίος μυελός και τα νεύρα λαμβάνουν αυξημένη οξυγόνωση και είναι πιο θρεπτικά. Αυτό βελτιώνει την υγεία ολόκληρου του σώματος, αφού το νευρικό σύστημα επικοινωνεί με όλα τα μέρη του σώματος.

13. Η αναπνοή ενισχύει τους πνεύμονες

Καθώς αναπνέετε βαθιά, ο πνεύμονας γίνεται υγιής και ισχυρός. Μια καλή ασφάλιση έναντι αναπνευστικών προβλημάτων.

14. Η σωστή αναπνοή καθιστά την καρδιά ισχυρότερη

Οι ασκήσεις αναπνοής μειώνουν το φόρτο εργασίας στην καρδιά με δύο τρόπους. Πρώτον, η βαθιά αναπνοή οδηγεί σε πιο αποτελεσματικούς πνεύμονες, που σημαίνει περισσότερο οξυγόνο, έρχεται σε επαφή με το αίμα που στέλνεται στους πνεύμονες από την καρδιά. Έτσι, η καρδιά δεν χρειάζεται να δουλεύει τόσο σκληρά, ώστε να παρέχει οξυγόνο στους ιστούς. Δεύτερον, η βαθιά αναπνοή οδηγεί σε μεγαλύτερη διαφορά πίεσης στους πνεύμονες, γεγονός που οδηγεί σε αύξηση της κυκλοφορίας, στηρίζοντας έτσι την καρδιά λίγο.

15. Η σωστή αναπνοή βοηθά στον έλεγχο βάρους

Εάν είστε υπέρβαροι, το επιπλέον οξυγόνο καίει το πλεονάζον λίπος αποτελεσματικότερα. Αν είστε λιποβαρείς, το επιπλέον οξυγόνο τροφοδοτεί τους λιπόθυμους ιστούς και τους αδένες.

16. Η αναπνοή ενισχύει τα επίπεδα ενέργειας και βελτιώνει την αντοχή

17. Η αναπνοή βελτιώνει την κυτταρική αναγέννηση

18. Η αναπνοή ανυψώνει τις διαθέσεις

Η αναπνοή αυξάνει την ευχαρίστηση προκαλώντας νευροχημικά στον εγκέφαλο. Αυξάνει την διάθεση και καταπολεμεί τον φυσικό πόνο

 

Πώς να αναπνεύσει σωστά;

Για να αναπνεύσετε σωστά πρέπει να αναπνεύσετε βαθιά από την κοιλιά σας, όχι μόνο από το στήθος σας. Ακόμα και στην παλιά ελληνική και ρωμαϊκή εποχή, οι γιατροί συνέστησαν βαθιά αναπνοή, την εθελοντική κατοχή αέρα στους πνεύμονες, πιστεύοντας ότι αυτή η άσκηση καθαρίζει το σύστημα των ακαθαρσιών και δίνει δύναμη. Οι ασκήσεις αναπνοής πρέπει να είναι βαθιές, αργές, ρυθμικές και μέσω της μύτης, όχι μέσω του στόματος. Τα πιο σημαντικά μέρη της βαθιάς αναπνοής πρέπει να ρυθμίζουν τις αναπνοές σας από τρία έως τέσσερα δευτερόλεπτα και με εκπνοή από τρία έως τέσσερα δευτερόλεπτα αντίστοιχα.

1. Εισπνεύστε από τη μύτη σας, επεκτείνετε την κοιλιά σας και στη συνέχεια γεμίστε το στήθος σας. Μετρώντας μέχρι το 5

2. Κρατήστε και μετρήστε μέχρι το 3.

3. Εκπνεύστε πλήρως από το ελαφρώς διαχωρισμένο στόμα και αισθανθείτε όλα τα κύτταρα σας να απελευθερώνουν απόβλητα και να εκκενώσουν όλη την παλιά ενέργεια. Μετρώντας μέχρι το 5.

Προγραμματίστε την άσκηση βαθιάς αναπνοής όπως προγραμματίζετε σημαντικά επιχειρηματικά ραντεβού. Αφήστε κατά μέρος τουλάχιστον δύο τμήματα χρόνου 10 λεπτών κάθε μέρα, αν και μπορείτε να ξεκινήσετε με δύο τμήματα πέντε λεπτών, αν προτιμάτε.

Το να τιμάτε τον εαυτό σας αρκετά, ώστε να προγραμματίσετε αυτόν τον  χρόνο για εσάς, είναι το πρώτο βήμα στην αντιμετώπιση του άγχους.

www.onepowerfulword.com

No comments

Leave a reply