#HolidayFitnessTips 3 Μυστικά για να περάσεις υπέροχα τα Χριστούγεννα χωρίς να πάρεις κιλά

3 Posted by - December 8, 2019 - Motivation

Είναι η εποχή του χρόνου που το μόνο που σε νοιάζει είναι τα ψώνια, η οικογένεια, οι φίλοι και γενικά , να μυρίζει γύρω σου Χριστούγεννα! Το μόνο που ίσως να μην σκέφτεσαι, είναι πώς θα διατηρήσεις τον εαυτό σου, μακριά από λιχουδιές και γενικότερα λιπαρά γεύματα. Ωστόσο, αν σε ενδιαφέρει – εκτός από την καλοπέραση – να μείνεις «αλώβητος» από τις περιττές θερμίδες και την καθιστική ζωή, έχε στο μυαλό σου τις παρακάτω συμβουλές.
1. Απόλαυσε την αγαπημένη σου λιχουδιά αλλά μείνε σε αυτό το ένα κομμάτι
Μπορείς να φας τα πάντα. Είναι τρελό να λέμε ότι κάτι «απαγορεύεται». Είναι ωραίο να μην αισθανόμαστε καταπιεσμένοι. Ναι, μπορείς να φας το γλυκό που θα σου προσφέρουν. Απλώς, δεν θα είσαι πλεονέκτης, γι αυτό θα πεις όχι στα υπόλοιπα γλυκά που θα περάσουν από μπροστά σου την ίδια μέρα. Γιατί, γιορτές είναι! Συνέχεια θα βλέπεις γλυκά! Φαντάζεσαι να τα τρώγαμε όλα;

2. Μην αλλάζεις την ρουτίνα σου
Οι ώρες που θα είσαι με φίλους, που θα καθίσεις στο εορταστικό τραπέζι και που θα πιεις το ποτό σου, σίγουρα δεν θα είναι αυτές που διαλέγεις για την γυμναστική σου! Πέρνα καλά, φάε και πιες το κάτι παραπάνω αλλά δεν χρειάζεται να παρατήσεις αυτή την μια ώρα που γυμνάζεις το σώμα σου.

3. Να φας ένα ωραίο σνακ πριν την επίσκεψη σου στο γιορτινό τραπέζι
Όταν είμαστε καλεσμένοι, είναι αναμενόμενο ότι θα μας περιμένει ένα υπέροχο τραπέζι με περισσότερα από ένα γεύματα, ορεκτικά, αναψυκτικά, ποτά αλλά και γλυκά. Για να μην πέσουμε με τα μούτρα αλλά και για να μην καταπιεστούμε στην σκέψη για το αν θα φάμε ή όχι το κάτι παραπάνω, μπορούμε να φάμε κάτι μικρό πριν πχ. ένα γιαούρτι, ένα τοστ, λίγο κασέρι με κριτσίνι, ώστε να είμαστε συγκρατημένοι και να βάλουμε στο πιάτο μας τα απολύτως απαραίτητα.

evelina-nukta-1-e1424281402679Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor
evelinanykta@gmail.com

 

No comments

Leave a reply