Αυτό είναι το μυστικό για να συνεχίσεις να καις θερμίδες ακόμη και ώρες μετά το γυμναστήριο

6 Posted by - November 16, 2018 - Nutrition

 

Το μεγαλύτερο όφελος όταν γυμνάζεσαι, είναι πως δουλεύεις συγχρόνως  τον μεταβολισμό σου και μπορείς να καις ακόμα περισσότερες θερμίδες και λίπος. Σημασία έχει όμως να μπορείς να καις, ακόμα και όταν ολοκληρώσεις την προπόνηση σου. Πως γίνεται αυτό;

Το μυστικό για να κρατήσεις τον μεταβολισμό σου σε εγρήγορση, έτσι ώστε ακόμη και αρκετή ώρα μετά το γυμναστήριο να συνεχίσεις να καις λίπος και να χάνεις κιλά καθ” όλη τη διάρκεια της ημέρας, είναι να φας έξυπνα πριν και μετά τη γυμναστική σου. Ένα σνακ 20-30 γρ. πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες θα αναγκάσει τον οργανισμό σου να καταναλώσει ακόμη περισσότερο ενέργεια (άρα και θερμίδες) για να το μεταβολίσει.

Πόνταρε στο cardio: Το μυστικό είναι να ξεπεράσεις τα όριά σου. Προτίμησε τρέξιμο, jogging ή ακόμα καλύτερα, μια προπόνηση HIIT. Η έντονη προπόνηση, βάζει φωτιά στον μεταβολισμό σου και αυτός δουλεύει και τις ώρες που δεν είσαι στο γυμναστήριο.

Κάνε ασκήσεις ενδυνάμωσης των μυών σου για να κάψεις  ακόμη περισσότερες θερμίδες και φυσικά να κάνεις το σώμα σου, ακόμα πιο δυνατό .

Θυμήσου να πίνεις πολύ νερό: Να πίνεις αρκετά ποτήρια νερό μέσα στη μέρα. Το νερό είναι ο καλύτερος λιποδιαλυτής και ενισχύει τρομερά τον μεταβολισμό.  Αν δεν μπορείς να καταναλώσεις πολύ νερό, πιες  πράσινο τσάι.

 

No comments

Leave a reply