Επιλέγουμε σνακ με λίγες θερμίδες και χάνουμε βάρος!

27 Posted by - October 14, 2018 - Nutrition

Έχουμε ένα φορτωμένο πρόγραμμα και θέλουμε καθημερινά, να παίρνουμε ενέργεια, να κάνουμε συγχρόνως μια καλή διατροφή, να νιώθουμε χορτασμένοι και να μην παίρνουμε κιλά. Για να το καταφέρουμε θα πρέπει εκτός από το κυρίως γεύμα μας, να υπολογίζουμε και τα σνακ. Γιατί αν δεν έχουμε τα απαραίτητα μαζί μας, το πιθανότερο είναι να αναζητήσουμε κάτι έτοιμο που όσο υγιεινό κι αν φαίνεται, δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς περιέχει. Γι αυτό, διαλέξαμε τα πιο γευστικά σνακ που μπορούμε να έχουμε μαζί μας και να εκμεταλλευτούμε τις ώρες που… κάτι θέλουμε να φάμε!

Αυγό: Τα βραστά αυγά μπορούν είναι πολύ εύκολο να τα έχετε παντού μαζί σας. Πιάνουν λίγο χώρο και χωρίς να χρειάζονται ιδιαίτερη συσκευασία φύλαξης. Έχουν πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά και μπορείτε να τα προσθέσετε μέσα σε μια απλή πράσινη σαλάτα ή να τα συνοδεύσετε με μια φρυγανιά.

Ξηροί καρποί: Μια χούφτα από τους αγαπημένους σας ξηρούς καρπούς, σε ανάλατη έκδοση, έχουν λίγους υδατάνθρακες, καλές θερμίδες και για να σας χορτάσουν μπορείτε να τους συνοδεύσετε με ένα φρούτο.

Γιαούρτι: Το γιαούρτι είναι ελαφρύ, παντός καιρού και μπορείτε να το γευτείτε όπως ακριβώς θέλετε. Είτε σκέτο, είτε με 2 φρυγανιές, είτε σε… έκδοση γλυκού, προσθέτοντας μέλι, ή φρούτο ή ακόμα με λίγο γλυκό του κουταλιού.

Ριζοκοφρέτα: Μπορεί να μην ανήκει στις πρωτεΐνες αλλά στους υδατάνθρακες, ωστόσο 2 ριζοκοφρέτες μπορούν να φέρουν τον κορεσμό και συνοδεύονται με οτιδήποτε αλμυρό, όπως λίγο cottage cheese.

Αποξηραμένα φρούτα: Δεν αρέσουν σε πολλούς τα αποξηραμένα φρούτα, ενώ σε όσους αρέσουν, δεν αρκούνται σε μόλις τέσσερα- πέντε. Γιατί τόσο μπορούμε να αξιοποιήσουμε ως ένα καλό σνακ και με πλεονέκτημα ότι είναι χαμηλά σε θερμίδες και προσφέρονται ως αντικατάσταση ενός γλυκού.

Μπάρες δημητριακών: Περιέχουν υδατάνθρακες, ωστόσο το μυστικό στην μπάρα είναι ποια ακριβώς θα επιλέξεις. Οι μπάρες του εμπορίου περιέχουν αρκετή ζάχαρη και πολλές θερμίδες. Οι σπιτικές μπάρες είναι πολύ εύκολες στην παρασκευή τους, αλλά στην περίπτωση που δεν θέλετε να φτιάξετε, απευθυνθείτε σε φούρνους που παρασκευάζουν καθημερινά μπάρες με δικά τους θρεπτικά συστατικά.

 

  

No comments

Leave a reply