Ο έξυπνος τρόπος να καταπολεμήσεις την λιγούρα και να χάσεις βάρος!

8 Posted by - November 23, 2018 - Motivation, Nutrition, Workout

Νιώσε περήφανη για το σώμα σου! Έχεις ανάγκη να αισθανθείς ελαφριά, ευκίνητη, υπέροχη μέσα στα ρούχα σου και φυσικά να έχεις αυτοπεποίθηση, τόσο για την εμφάνιση σου, όσο για την προσπάθεια σου να τα καταφέρεις!

Είναι πολύ ωραίο να απολαμβάνεις οτιδήποτε λιπαρό βρεθεί μπροστά σου, ωστόσο αυτή η απόλαυση της ζωής, δεν τελειώνει ποτέ. Θα έχεις την δυνατότητα να φας πίτσες, σουβλάκια, βάφλες, κρέπες, σιροπιαστά κάθε στιγμή της ζωής σου. Έχεις σκεφτεί πως θα ήταν, να μπορείς πραγματικά να τα απολαύσεις; Να είναι για σένα μια επιβράβευση μιας συνολικής προσπάθειας που κάνεις για τον εαυτό σου, για την υγεία σου; Η γεύση ενός θεσπέσιου εδέσματος δεν αλλάζει. Ωστόσο, γίνεται ακόμα πιο απολαυστική στην περίπτωση που οριοθετήσεις τις στιγμές που θα μπουν αυτά τα λιπαρά στο πρόγραμμα σου.

Είναι πολύ κρίσιμη αυτή η στιγμή που θα νιώσεις ότι δεν μπορείς να αντισταθείς σε μια ζεστή σοκολατόπιτα. Σκέψου όμως ποια ήταν η τελευταία φορά που γεύτηκες μια θερμιδική βόμβα; Χθες ίσως; Σκέψου αν πραγματικά την έχεις ανάγκη ή απλώς έχεις εθιστεί και αφεθεί!

Αν δώσεις λίγο χρόνο στον εαυτό σου και κάνεις μια συζήτηση με έναν διατροφολόγο ή αν διαβάσεις σχετικά με το πώς μπορείς να ισορροπήσεις την διατροφή σου αποφεύγοντας τα πολλά λιπαρά, θα δεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις για να πετύχεις τον στόχο σου. Ένας βασικός κανόνας που θα σε βοηθήσει να είσαι «απαθής» σε ό, τι δεν μπορείς να αντισταθείς, είναι να προσθέτεις σε κάθε σου γεύμα, τροφές που θα σου δώσουν όλα τα συστατικά και τις βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σου καθημερινά.

Σκέψου λογικά: Αν ο οργανισμός σου είναι γεμάτος με όλα όσα χρειάζεται, δεν θα σε ωθήσει στην «λαιμαργία».

Κάνε την προσπάθεια σου και δεν θα πάει χαμένη. Το μόνο που χρειάζεσαι στην συνέχεια είναι μερικές απλές ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να γυμνάσεις τους μυς σου και να έχεις ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα για το σώμα σου, που εκτός από λεπτό, θέλεις να είναι δυνατό.

 Δοκίμασε 4 απλές ασκήσεις που περιλαμβάνουν όλο το σώμα, κάνοντας 3 σετ απο 15 επαναλήψεις.

  • Jumping Jacks – Ανεβάζουμε παλμούς
  • Triceps-Dips – Φροντίζουμε τα «μπρατσάκια» μας
  • Two-Point-Plank – Σφίγγουμε κορμό και δουλεύουμε χέρια και πόδια
  • RollDown– Δουλεύουμε τον κοιλιακό μας

c9d6640d1d97a449_jumping-jacks.xxxlargeTriceps-Dips

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Two-Point-PlankCircuit-Three-Pilates-Roll-Down

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Let’s Do It  – Its a wellness Story

Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

evelina-nukta-1-e1424281402679

No comments

Leave a reply