Πόσο νερό πίνεις; Δες τους λόγους που απο σήμερα θα πίνεις περισσότερο

54 Posted by - December 19, 2017 - Nutrition

Τι είναι αυτό που επιλέγεις για να καταπολεμήσεις τη δίψα σου; Η πρώτη απάντηση που μπορεί να δώσει ο καθένας είναι το νερό. Ωστόσο, πρακτικά έχεις αναρωτηθεί πόσο νερό πίνεις σε σχέση με άλλα ποτά που ενδεχομένως επιλέγεις κατά την διάρκεια της ημέρας;

Το νερό είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές ποτό στις ΗΠΑ, μετά τα αναψυκτικά. Τα αναψυκτικά περιέχουν μεγάλη ποσότητα σε ζάχαρη, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει τεράστιο κίνδυνο για την υγεία, προκαλώντας παχυσαρκία, πιθανό εγκεφαλικό επεισόδιο, και άλλα καρδιακά προβλήματα. Αυτοί οι κίνδυνοι μπορούν να αποφευχθούν όταν επιλέγουμε να πίνουμε νερό, το οποίο δεν έχει αρνητικές παρενέργειες.

Υγρά
Περίπου το 60% του σώματος αποτελείται από νερό. Πίνοντας αρκετό νερό διατηρούμε την ισορροπία των υγρών στο σώμα μας, που βοηθά στην μεταφορά θρεπτικών συστατικών, ρυθμίζει τη θερμοκρασία, την πέψη των τροφίμων, και πολλά άλλα.

Θερμίδες
Το νερό θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Πολυάριθμες μελέτες έχουν βρει μια σύνδεση μεταξύ της κατανάλωσης νερού και της απώλειας βάρους. Απλώς, το νερό βοηθά τους ανθρώπους να αισθάνονται πλήρεις και κατ επέκταση να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες.

Μύες
Η εφίδρωση κατά την άσκηση στο γυμναστήριο μας αναγκάζει να χάσουμε νερό. Και όταν οι μύες δεν έχουν αρκετό νερό, κουράζονται. Έτσι, για επιπλέον ενέργεια, πίνουμε νερό για να μπορούμε να βγάλουμε την προπόνηση.

Δέρμα
Πόσες φορές έχουμε ακούσει πως πρέπει να πίνουμε νερό για να κρατάμε το δέρμα μας λαμπερό και υγιές; Οι τοξίνες στο σώμα μας είναι αυτές που μπορούν να προκαλέσουν φραγμένους πόρους και ακμή. Το νερό είναι αυτό που είναι ικανό να τις «ξεπλύνει» και να μας κρατά εσωτερικά καθαρούς.
Κόπωση – Hangover
Η μεγαλύτερη αιτία της εξάντλησης είναι η αφυδάτωση. Το νερό θα σε βοηθήσει να μην φαίνεσαι με κουρασμένα μάτια, θα σου δώσει ενέργεια και μπορεί να σταματήσει τον πονοκέφαλο.

Μυϊκοί πόνου
Μια μικρή ποσότητα νερού μπορεί να σε απαλλάξει από τους πόνους στις αρθρώσεις, στις μυϊκές κράμπες, οι οποίες οφείλονται σε αφυδάτωση.

Πέψη – Δυσκοιλιότητα
Η δυσπεψία όπως και οι δυσκοιλιότητα θα μπορούσε να αποκαλεστεί και «εφιάλτης» για τον κάθε άνθρωπο. Σύμφωνα με έρευνες έχει αποδειχθεί ότι όταν πίνουμε αρκετό νερό, το οποίο προστίθεται στο παχύ έντερο, βοηθά να λειτουργούν τα πράγματα πιο ομαλά.
Εγκέφαλος
Μια μελέτη στο Λονδίνο, βρήκε μια σύνδεση μεταξύ των μαθητών κατά την διάρκεια των εξετάσεων. Πίνοντας αρκετό νερό είχαν καλύτερη απόδοση γεγονός που υποδηλώνει ότι το νερό δημιουργεί πιο ξεκάθαρη σκέψη. Μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο αν το νερό μπορεί είναι το μυστικό για καλύτερη βαθμολογία, ωστόσο δεν βλάπτει να το δοκιμάσεις.

Σχέδιο δράσης
Η ποσότητα του νερού που οι άνθρωποι χρειάζονται την ημέρα είναι προς συζήτηση. Ο αριθμός ποτηριών που πρέπει να καταναλώνουμε κυμαίνεται ανάλογα με το επίπεδο δραστηριότητας, την ηλικία, όπως και την ποσότητα άλλων υγρών που επιλέγουμε (καφές, τσάι, λαχανικά και φρούτα).
Σημασία έχει να κρατάμε τον οργανισμό μας ενυδατωμένο και αυτό το καταλαβαίνουμε όταν αισθανόμαστε επαρκής από νερό και δεν νιώθουμε εξάντληση. Ξεκίνα την ημέρα σου πίνοντας ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνήσεις. Κάνε το ίδιο 30 λεπτά πριν από κάθε μεγάλο γεύμα. (Αυτό θα βοηθήσει στον έλεγχο της όρεξης).
Συνήθισε να κρατάς ένα μπουκάλι νερό στο χέρι ανά πάσα στιγμή γιατί πολλοί από εμάς «ξεχνάμε» πολλές φορές να πίνουμε νερό.

No comments

Leave a reply