Τα καλύτερα σνακ που μπορείς να έχεις μαζί σου, στην τσάντα σου, στο γραφείο σου

7 Posted by - October 22, 2018 - Nutrition

Αν έχεις φροντίσει να υπάρχουν υγιεινά σνακ δίπλα σου, στην τσάντα σου, στο γραφείο σου, έχεις κάνει την καλύτερη κίνηση για να περάσεις μια μέρα με πολύ ενέργεια. Τα σωστά σνακ, είναι ικανά να καταπολεμήσουν τις λιγούρες σου, να  συντηρούν έναν καλό μεταβολισμό και επι προσθέτως σε κρατούν μακριά από τρόφιμα που θα πρέπει να αποφεύγεις!

Ξεκίνα να ετοιμάζεις μικρά γεύματα, με λίγες θερμίδες και πολύ ενέργεια.  Να ξέρεις, πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να τρως κάθε 3 ώρες. Με τα παρακάτω σνακ, το  μπορείς!

Σποράκια

Πάρε την σακουλίτσα τροφίμων και βάλε μέσα λίγους ανάλατους ηλιόσπουρους και κολοκυθόσπορους.

Δημητριακά

Σε ένα σακουλάκι μπορείς να βάλεις μερικά από τα αγαπημένα σου δημητριακά και λίγες σταφίδες. Τα δημητριακά δεν είναι μόνο για το πρωί. Μπορείς να τα έχεις μαζί σου, αντί για μια έτοιμη μπάρα (που δεν γνωρίζεις πόση ζάχαρη έχει) και όταν έρθει η ώρα, να τα… μασουλήσεις.

Ξηροί καρποί

Σχεδόν σε όλους αρέσουν οι ξηροί καρποί. Οι πιο θρεπτικοί είναι τα καρύδια, τα αμύγδαλα και τα κάσιους.

Αποξηραμένα φρούτα

Τα αποξηραμένα φρούτα μπορούν να σου δώσουν αυτό το «γλυκό» που μπορεί να αναζητήσεις. Μερικά κομμάτια αποξηραμένα βερίκοκα ή δαμάσκηνα μπορούν να σε γλυκάνουν και να μην τρέξεις να φας μια σοκολάτα.

Τόνος

Αν δεν έχεις φροντίσει να μαγειρέψεις και το μεσημέρι δεν έχεις την επιλογή ενός καλού γεύματος, μια κονσέρβα τόνου σε νερό, θα σε σώσει! Ο τόνος είναι γεμάτος πρωτεΐνη και Ω3 καλά λιπαρά. Η κονσέρβα δεν παθαίνει τίποτα μέσα στην τσάντα σου και μπορείς να την ανοίξεις όποτε θέλεις.

Μαύρη σοκολάτα

Ήρθε η ώρα να πάρεις μαγνήσιο και να διώξεις το στρες. Ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας δεν έβλαψε κανέναν. Προτίμησε μαύρη σοκολάτα που έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε κακάο και συνδύασε την με λίγα αμύγδαλα ή γιαούρτι.

 

 

No comments

Leave a reply