Ψάχνεις τον τρόπο να χάσεις βάρος χωρίς άσκηση;

3 Posted by - September 18, 2019 - Motivation, Nutrition

Το πόσο γρήγορα θα χάσεις βάρος, εξαρτάται από το πόσο συνεπής θα είσαι σε αυτές τις μικρές αλλαγές – υποχωρήσεις που θα χρειαστεί να κάνεις στην καθημερινότητα σου, με στόχο να μειωθεί το περιττό λίπος. Είσαι διατεθειμένος να μείνεις συγκεντρωμένος στο θέλω σου;

Ελάττωσε τις θερμίδες που λαμβάνεις ημερησίως

Το θερμιδικό έλλειμμα είναι το κλειδί για την απώλεια βάρους. Οι θερμίδες που καις την ημέρα είναι το άθροισμα του βασικού σου μεταβολικού ρυθμού -της ενέργειας που χρειάζεται το σώμα σου καθημερινά για να αντεπεξέλθει. Θερμίδες που καίγονται μέσω των βασικών καθημερινών μας δραστηριοτήτων.

Χρειάζεται να κάψεις 3.500 περισσότερες θερμίδες για να χάσεις ένα κιλό λίπους.  Οπότε για να χάσεις ένα κιλό σε μια εβδομάδα, θα πρέπει να μειώσεις ή να κάψεις περίπου 500 θερμίδες την ημέρα. Εάν δεν ακολουθείς μια τακτική άσκηση, θα πρέπει να μειώσεις το φαγητό αρκετά, ώστε να τις κάψεις. Γεγονός που – αν επιλέξεις – θα πρέπει να το κάνεις σωστά και με οδηγίες διαιτολόγου, προκειμένου να είσαι ασφαλής και υγιής.

Η διατροφή είναι το κλειδί για την απώλεια βάρους

Υπάρχουν πολλές διατροφές εκεί έξω για να διαλέξεις. Σημασία έχει, εκτός από το έλλειμμα, να ακολουθήσεις μια υγιεινή διατροφή, ώστε να αισθάνεσαι πλήρης και να έχεις ενέργεια.

Είναι η διατροφή ή η διατροφή και η άσκηση καλύτερη για απώλεια βάρους;

Η απάντηση είναι ότι ένας συνδυασμός δίαιτας και άσκησης είναι πιο αποτελεσματικός. Η άσκηση αυξάνει το κάψιμο θερμίδων, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να καταναλώσεις περισσότερες θερμίδες, οπότε δεν χρειάζεται να περιορίσεις το φαγητό τόσο πολύ. Η άσκηση είναι επίσης το κλειδί για τη διατήρηση της μυϊκής μάζας, η οποία είναι απαραίτητη -επειδή ο μυς είναι αυτός που διατηρεί τον καλό μεταβολισμό. (Καις περισσότερες θερμίδες σε κατάσταση ηρεμίας όταν έχεις περισσότερη μυϊκή μάζα).

No comments

Leave a reply