3 αλλαγές για να αρχίσεις να χάνεις κιλά (χωρίς πρόγραμμα)

4 Posted by - September 22, 2018 - Nutrition

Μια καλή διατροφή απαιτεί συνέπεια, ενώ οι περισσότεροι από εμάς δυσκολευόμαστε να τηρήσουμε ένα πρόγραμμα με ακρίβεια σε κάθε βήμα του, για κάθε γεύμα. Συγχρόνως, ανεξάρτητα με την πειθαρχία μας, θέλουμε να χάσουμε το περιττό βάρος, χωρίς περιορισμούς. Ναι, είμαστε πλεονέκτες, γι αυτό ανακαλύπτουμε τρόπους που μπορούν να μας βοηθήσουν, να φτάσουμε σε ένα επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς να κουραστούμε ιδιαίτερα.

Σημείωσε τους τρόπους – μικρές αλλαγές για να καταφέρεις να χάσεις κιλά.

Πόσο ωραία είναι η ζάχαρη: Η ζάχαρη είναι ωραία αλλά δεν μας προσφέρει σχεδόν τίποτα διατροφικά. Μας προσφέρει θερμίδες και κιλά, χωρίς να βοηθάει την υγεία μας. Περιόρισε την στο ελάχιστο και κατανάλωσε το αγαπημένο σου γλυκό, στις στιγμές που το έχεις πραγματικά ανάγκη. Πρόσθεσε στην διατροφή σου αποξηραμένα φρούτα που σου προσφέρουν αυτό το «γλυκό» που ζητάει ο οργανισμός σου, χωρίς να ξεπεράσεις τις 150 θερμίδες.

Τι προσφέρει τα αλάτι: Δεν έχει ιδιαίτερες ιδιότητες ως προς όφελος του οργανισμού μας και η συνιστώμενη ημερήσια δόση δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 2,5 με 3 γρ. νατρίου (περίπου 1 κουταλάκι).   Προσέχουμε την ποσότητα του αλατιού που χρησιμοποιούμε, όπως και τα έτοιμα τρόφιμα που καταναλώνουμε καθώς κρύβουν αλάτι που εμείς δεν γνωρίζουμε. Το αλάτι προκαλεί κατακρατήσεις, που μας φουσκώνουν και μας κάνουν να δείχνουμε τελικά βαρύτεροι.

Άπαχο κρέας: Είναι ωραίο το λίπος που περιβάλει το κρέας αλλά το βγάζουμε διακριτικά από πιάτο πριν το καταναλώσουμε. Δεν την θέλουμε την χοληστερίνη και δεν θέλουμε να προσθέσουμε λίπος επάνω μας. Σκοπός μας είναι να διώξουμε το λίπος που ήδη έχουμε. Επέλεξε άπαχο κρέας για να φροντίζεις την υγεία σου και να χάσεις βάρος.

No comments

Leave a reply