4 tips για να τρέχεις με περισσότερη όρεξη και απόδοση!

30 Posted by - May 7, 2019 - Motivation, Running

Οι περισσότεροι νομίζουν πως το τρέξιμο είναι κάτι απλό που απλώς χρειάζεσαι τα πόδια σου και όρεξη. Όντως το μόνο που χρειάζεσαι είναι τα πόδια σου και όρεξη, ωστόσο αν θέλεις πραγματικά να έχει απόδοση η ενέργεια που θα καταναλώσεις, θα πρέπει να ενημερωθείς πως το running έχει και αυτό την τεχνική του. Την τεχνική που θα σε κάνει να το εξελίξεις, να μην μετράς την ώρα για να ολοκληρώσεις την προπόνηση σου και συγχρόνως να ασκείται όλο σου το κορμί.

  1. Μείνε στον ρυθμό σου: Το να προσπαθείς να βρεις την δύναμη να πηγαίνεις ολοένα και πιο γρήγορα, το μόνο που θα κερδίσεις είναι να κουραστείς και να αναγκαστείς να σταματήσεις. Βρες τον ρυθμό σου και απόλαυσε την διαδρομή. Η αύξηση της ταχύτητας θα έρθει μόνη της σταδιακά, καθώς εσύ θα φτιάχνεις την φυσική σου κατάσταση τρέχοντας στο επίπεδο που μπορείς.
  2. Κέντρο βάρους: Να ρίχνεις το βάρος σου ελαφρώς προς τα μπροστά, κάτι που θα σε βοηθήσει να κρατάς την σωστή στάση σώματος σε όλη την διαδρομή.
  3. Τα χέρια σου είναι ο βοηθός σου: Δεν χρειάζεσαι μόνο τα πόδια σου για να βγάλεις το τρέξιμο. Τα χέρια, όταν είναι σε ορθή γωνία και τα κινείς στο ίδιο ρυθμό κάνοντας όλη την κίνηση από μπρος προς τα πίσω, βοηθάνε το κάθε σου βήμα. Σε ωθούν, σε… σπρώχνουν και συγχρόνως γυμνάζονται και αυτά.
  4. Δυνατός κορμός: Όσο πιο δυνατό κορμό έχουμε, τόσο πιο δυνατοί είμαστε σε κάθε μας δραστηριότητα. Και στο τρέξιμο πρέπει να κρατάμε σφιχτή την κοιλιά μας καθ όλη την διάρκεια της προπόνησης και να παίρνουμε σωστές αναπνοές. Θα μας βοηθήσει στην αντοχή μας.

evelina-nukta-1-e1424281402679Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply