Ένα πλάνο χρειάζεσαι για να χάσεις βάρος και να φτιάξεις δυνατούς μυς

3 Posted by - December 4, 2019 - Motivation, Workout

Όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους, το κάψιμο λίπους και την οικοδόμηση μυών, υπάρχουν δύο μορφές κατάρτισης. Το πρώτο είναι να ξεκινήσεις με σκοπό να αυξήσεις την δύναμη σου. Θα σε βοηθήσει να μειώσεις το ποσοστό λίπους και να αυξήσεις την μυϊκή δύναμη.

Το δεύτερο πράγμα που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις ένα αερόβιο πρόγραμμα. Το Cardio έχει αποδειχτεί πως βοηθάει στην καύση λίπους, ενώ έχεις πολλούς διαφορετικούς τρόπους να γυμναστείς χωρίς να βαρεθείς.  Μπορείς να τρέξεις, να κάνεις ποδήλατο, να ανέβεις στο ελλειπτικό, να κολυμπήσεις ή να ακολουθήσεις ένα αερόβιο ομαδικό πρόγραμμα

Για να φτάσεις στο στόχο σου – να κάψεις λίπος, να αυξήσεις μυϊκή μάζα και να χάσεις βάρος πρέπει να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα με διάφορα μοτίβα κινήσεων και φυσικά να είσαι συνεπής στις προπονήσεις.

Όλες οι ασκήσεις δύναμης θα πρέπει να εκτελούνται ως αντικατάσταση. Ένα superset είναι όταν κάνετε δύο ασκήσεις back-to-back που παίρνουν λίγη έως καμία ανάπαυση ανάμεσα στις κινήσεις. Ένα παράδειγμα αυτού θα ήταν να κάνουμε 10 επαναλήψεις των καταλήψεων barbell αμέσως ακολουθούμενη από 10 επαναλήψεις push-ups.

Μην ξεχνάς να δουλεύεις όλες τις ομάδες μυών. Μην κολλάς μόνο στην κοιλιά ή στους γλουτούς ή όπου αλλού εσύ νομίζεις.  Για να κάψεις πολλές θερμίδες αλλά και για να πετύχεις ένα συνολικό και όμορφο αποτέλεσμα, μην αφήνεις αγύμναστο κανένα μέρος του σώματος. Είναι σημαντικό και έξυπνο να χρησιμοποιείς ασκήσεις που δουλεύουν συγχρόνως πάνω από ένα σημείο ώστε να εξοικονομείς και χρόνο. Κάποιες απο αυτές είναι οι άρσεις θανάτου, οι σανίδες, τα push ups.

No comments

Leave a reply